K@RIN
Pailetten Oorbellen
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Wie o wie helpt mij aan een patroontje voor (hang) Oorbellen gemaakt van of in combinatie met pailetten. Liefst iets trendy's
K@RIN
K@RIN
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
kheb gister ook pailetten oorbellen gemaakt met hartjes en facetkraaltjes, maar die heb ik nog niet op de foto gezet. Als ik ze erop heb gezet zal ik ze hier wel tonen.
Groetjes Elina
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
Fieke schreef:Heb je ondertussen al foto's Elina?Eliina schreef:kheb gister ook pailetten oorbellen gemaakt met hartjes en facetkraaltjes, maar die heb ik nog niet op de foto gezet. Als ik ze erop heb gezet zal ik ze hier wel tonen.
Groetjes Elina
Ik zal eraan proberen te denken morgen!
Groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
Eliina schreef:Fieke schreef:Heb je ondertussen al foto's Elina?Eliina schreef:kheb gister ook pailetten oorbellen gemaakt met hartjes en facetkraaltjes, maar die heb ik nog niet op de foto gezet. Als ik ze erop heb gezet zal ik ze hier wel tonen.
Groetjes ElinaHihi dit is nou eigenlijk het enige sierraad wat ik nog steeds niet op de foto heb gezet!! Stom he! komt omdat ik hem voor eigen gebruik heb
Ik zal eraan proberen te denken morgen!
Groetjes Elina
Re: Pailetten Oorbellen
Waarom zijn de foto''s van de pailette oorbellen alle drie verwijderd(had ze ook wel graag willen zien) Ik ben namelijk gek op pailetten maar zie hier zelden patronen of leuke v.b van. Zelf gebruik ik ze graag in van alles vooral in haarspelden en op kammetjes zijn ze mooi. 
I"am walking the line.
Ik denk dat ik niet mag kijken lol
Ik kan niet 1 afbeelding zien
denk dat ik iets verkeerd doe
Margaret
Ik kan niet 1 afbeelding zien
denk dat ik iets verkeerd doe
Margaret
- Frutsels
- Bead Interested
- Contacteer:
Nee hoor, want ik zie ze ook niet. Waarschijnlijk zijn de foto's niet meer online op die plek, en klopt de url dus niet meer....
Groetjes! Jantina