quatre coeurs

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:
quatre coeurs

Bericht door eva kesteman » wo 04 jan 2006 13:41

halooke
wie heefd er al eens dit ringsje gemaakt , ik begrijp dit niet zo goed dit is met vier hartjes en vier heel kleine pareltjes nr 2 is gedaan maar ik begrijp nr 3 niet, dus is de draad nu gekruist maar moet ik nu eigenlijk swarovski pareltjes nemen of deze moeten tussen de hartjes komen en dan in het midden is het net een bloemtje wie kan mij helppen aub danke

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » wo 04 jan 2006 13:42

Mag ik weten waar je het patroon vandaan hebt, of kun je hier een link plaatsen? Dan kan ik je misschien wel verder helpen... ;)
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

quatre coeurs

Bericht door eva kesteman » wo 04 jan 2006 14:15

[quote="Nouk"]Mag ik weten waar je het patroon vandaan hebt, of kun je hier een link plaatsen? Dan kan ik je misschien wel verder helpen... ;)
groetjes Anouk[/q danke anouk voor jou reactie , ik heb dit patroontje nog van vroeger op histoire de perle, ik kan je wel het patroontje door mailen denk ik, kga eens kijken of ik dit nog heb in mijn dokumenten, maar ik heb jou mailadres niet groetjes

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

patroontje

Bericht door eva kesteman » do 05 jan 2006 11:24

Nouk schreef:Mag ik weten waar je het patroon vandaan hebt, of kun je hier een link plaatsen? Dan kan ik je misschien wel verder helpen... ;)
groetjes Anouk
ik heb nu gezien dat ik dit patroontje niet meer heb op pc ik kan er totaal niet meer weg ermee met mijn ringsje heefd er misschien iemand een gemakkelijk patroontje van een ringsje met hartjes en met een ovaale stras erin, want ik begrijp mijn patroontje niet het is ook allemaal in het frans jammer :? groetjes

Nouk
Bead Designer

Bericht door Nouk » do 05 jan 2006 13:57

Ik ben bang dat ik je dan niet kan helpen :cry:
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » do 05 jan 2006 17:45

Hoi eva

Hoe heet dat patroon, misschien heb ik hem nog.
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

patroontje

Bericht door eva kesteman » do 05 jan 2006 19:22

violetmoon_17 schreef:Hoi eva

Hoe heet dat patroon, misschien heb ik hem nog.
ik dank jullie voor de reactie het patroontje heet quatre coeurs maar ik heb nu gezien aan de andere kant van dit patroontje dat dit iets anders is ook met 4 hartjes erin de naam van dit patroontje heet Aquilea, misschien dat ik deze eens probeer maar het is ook weer frans, en ik begrijp niet te goed frans groetjes

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 09 jan 2006 19:09

en uit welke boekje..
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

patroontje

Bericht door eva kesteman » ma 09 jan 2006 19:38

hadewijch schreef:en uit welke boekje..
nee hadewijch tis niet uit een boekje hoor deze patroontjes komen nog uit histoire de perle, maar tis al een tijdje geleden dit, groetjes

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » ma 09 jan 2006 19:43

eva als je mij de uitleg die in het frans is stuurd via pb wil ik wel proberen het tevertalen
liefs frietje :wink:
kralengek

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

patroontje

Bericht door eva kesteman » di 10 jan 2006 10:55

frieda van dam schreef:eva als je mij de uitleg die in het frans is stuurd via pb wil ik wel proberen het tevertalen
ik heb nu ook net gezien op deze site http://www.flotdeparis.com" onclick="window.open(this.href);return false; dat er daar ook een patroontje in staat met hartjes het noemd coeur a coeur maar ik begrijp het ook niet tis weer in het frans jammer groetjes en danke voor jullie reactie

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 10 jan 2006 10:58

frieda van dam schreef:eva als je mij de uitleg die in het frans is stuurd via pb wil ik wel proberen het tevertalen
Frieda zet je dan de vertaalde uitleg in een nieuw topic hier bij patronen? Dan hebben meer mensen er plezier van :wink: .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 10 jan 2006 11:02

ok ik zal het proberen maar ik heb geen foto
kralengek

Ayla
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Ayla » di 10 jan 2006 11:04

Ow wacht nu snap ik wat je zoekt, daar heb ik nog wel een patroon van, zal het vanmiddag even naar Sandra mailen, dan wil zijn het misschien wel op het forum zetten.

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

patroontje

Bericht door eva kesteman » di 10 jan 2006 11:45

Ayla schreef:Ow wacht nu snap ik wat je zoekt, daar heb ik nog wel een patroon van, zal het vanmiddag even naar Sandra mailen, dan wil zijn het misschien wel op het forum zetten.
jammer dat ik het niet meer heb op mijn pc hier ayla is het ook ietsje met hartjes dat je hebt of, jammer ik kan het niet op forum zetten he tikke toh kben nog zo slim niet :( toh dank ik iedereen die mij een reactie gegeven heefd
groetjes

Gesloten