swarovski trosje
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
hoi hoi,
ik wilde graag dit bolletje maken http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... t=bolletje" onclick="window.open(this.href);return false;
en dacht zelf dat het moest door een ringetje met kettelstiften. Nou dat gaat dus mooi niet zo makkelijk werken. Of ik moet er ik weet niet hoe veel steentjes aan vastkettelen of ze vallen allemaal naar beneden...
Kan iemand me hiermee helpen?
Groetjes Ellen
ik wilde graag dit bolletje maken http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... t=bolletje" onclick="window.open(this.href);return false;
en dacht zelf dat het moest door een ringetje met kettelstiften. Nou dat gaat dus mooi niet zo makkelijk werken. Of ik moet er ik weet niet hoe veel steentjes aan vastkettelen of ze vallen allemaal naar beneden...
Kan iemand me hiermee helpen?
Groetjes Ellen
- sandra1984
- Bead Believer
- Contacteer:
Hee, da's toevallig; ik wilde ook al zo'n trosje maken, heb alleen nu de tangetjes niet bij de hand.
Ik heb nog eens goed gekeken op de site en bij het eerste plaatje zie je dat de nietstiften gewoon op het staaldraad zijn geregen (en ik denk ook soms nietstiften aan het oogje van een andere nietstift), met aan weerszijden een kraal geregen, vastgezet met een knijpkraal.
Als iemand anders beter weet hoe het moet, hoor ik het ook graag.
Ik zal van de week eens kijken of het me lukt.
Ik heb nog eens goed gekeken op de site en bij het eerste plaatje zie je dat de nietstiften gewoon op het staaldraad zijn geregen (en ik denk ook soms nietstiften aan het oogje van een andere nietstift), met aan weerszijden een kraal geregen, vastgezet met een knijpkraal.
Als iemand anders beter weet hoe het moet, hoor ik het ook graag.
Groetjes, Nicole.
ah op die manier...N schreef:Hee, da's toevallig; ik wilde ook al zo'n trosje maken, heb alleen nu de tangetjes niet bij de hand.
Als iemand anders beter weet hoe het moet, hoor ik het ook graag.![]()
ik dacht al, als ik een ringetje vol maak zodat het een bolletje wordt, moeten er wel 50 kraaltjes aan geketteld worden en dat past weer niet op het bolletje. Ga nu dit proberen!
Groetjes Ellen
Volgens mij zijn het toch nietstiften,
ik heb de foto vergroot en ik kan er geen gaatje in vinden
van de kraal.
Ik had zelf ook al gedacht zoals N.
Ik heb laatst een trosje gezien, die was gemaakt aan de lengte van een een kettelstift. En aan de kettelstift dus de trosjes bevestigd.
Zag er ook heel leuk uit.
Ik ga het eens proberen.
ik heb de foto vergroot en ik kan er geen gaatje in vinden
van de kraal.
Ik had zelf ook al gedacht zoals N.
Ik heb laatst een trosje gezien, die was gemaakt aan de lengte van een een kettelstift. En aan de kettelstift dus de trosjes bevestigd.
Zag er ook heel leuk uit.
Ik ga het eens proberen.