ik heb een tijdje geleden swarovski 4 mm kubusjes gekocht... Ik heb ze nu al een tijdje en behalve dan dat ik een paar oorbellen heb gemaakt komen er geen ideeën om de overigen te verwerken

groetjes Anouk
Oeh... das jammer ja!Diam0nd schreef:Met die kubusjes kan je echt een superleuke ring maken.. Helaas weet ik niet hoe dat moet..
Ik had ze in turkije in een winkel gezien.. Vond ze echt Super!.. alleen jammer dat ze op dat moment door haar kubusjes doorheen was.. kon ze niet uitleggen hoe ze dat heeft gedaan..
Nu heb ik er wel spijt van dat ik toch niet heb doorgedramt.. Ze kon best in ieder geval tekenen hoe het moest..
Maarja.. helaas.. misschien volgend jaar
Misschien een heel stomme vraag, maar hoe maak je die dan vast?Zwevend op bijv. nylondraad, doe ik vaak met bicones.
Ik weet ook wel dat het daarop blijft zitten, ik gebruik het praktisch altijd. Ik vroeg dit omdat Melanie over nylondraad schreef!sanny schreef:Op acculon (gecoat staaldraad), dit is er in verschillende kleuren.Nouk schreef:Maar dan breekt nylondraad toch af?dutch_dayz schreef:met knijpkraaltjes
groetjes Anouk
Ok bedankt! Ik had al zoiets van... swarovski op nylondraad... die combi klot niet helemaaldutch_dayz schreef:Op nylondraad wordt het wel eens gelijmd, maar dat zou ik zelf niet doen met mijn Swarovski kraaltjes.