ik heb nog niet alle onderwerpen gelezen over het rijgen maar de technieken.?hoe begin je met het rijgen van die kleine kraaltjes?
is er een makkelijk voorbeeld voor mij?
en moet je een speciaal ding hebben voor het rijgen?
ik ben daarin een leek
alsvast bedankt voor de genomen moeite
gr.lucia uit meppel-drenthe
vraag
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Hoi ik ben lucia en woon in meppel 43 jaar oud 1 zoon en twee zw.labradors
- bellafleur
- Bead Lover
- Contacteer:
bij http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; en dan bij rijgen staat een hele goeie uileg
verder staan er ook voorbeelden bij
groetjes fleur
verder staan er ook voorbeelden bij
groetjes fleur
Ergens onaantastbaar ver, schittert dierbaar een kleine ster, en is stil getuige van ons geluk
-
- Bead Brilliant
- Contacteer:
Als je naar http://www.kralen.com" onclick="window.open(this.href);return false; gaat kun je daar heel veel leuke patroontjes vinden voor kleine kraaltjes. Die bloemetjespatronen vind ik zelf errug leuk
En op deze site kun je ook heel veel info vinden over technieken en wat je allemaal kunt gebruiken 

als ik ben begonnen met de kralen, heb ik eerst de ganse site van Sandra doorgelezen (kralen.com), daar staat alles op wat je moet weten om te kunnen beginnen, incl. eenvoudige patronen....
het is een héél complete en interessante site!!!
en overzichtelijk.....
ik heb er echt héél veel aan gehad....en met mij vele andere ook vermoed ik!!!

en daarna is het handig als je over een bepaalde techniek, of gelijk wat, als het maar met kralen te maken heeft, iets wil weten, om de zoekfunctie hier op het forum te gebruiken....hier vind je ook nog eens massas informatie...
het is een héél complete en interessante site!!!
en overzichtelijk.....
ik heb er echt héél veel aan gehad....en met mij vele andere ook vermoed ik!!!

en daarna is het handig als je over een bepaalde techniek, of gelijk wat, als het maar met kralen te maken heeft, iets wil weten, om de zoekfunctie hier op het forum te gebruiken....hier vind je ook nog eens massas informatie...