spiraal
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
- klavertje
- Bead Professional
- Contacteer:
Re: spiraal
ah, eneum. ik heb bij creadream spiraalkettingen gezien (waar nog niets aan hangt he). ze zijn 3euro en nog een beetje. weten jullie hoeveel kettingen je daarmee kan maken? (als je ze enkel neemt he)
creatief saxofonistje 
Bij enkel spiraal ketting heb je ongeveer 1 spiraal nodig, je moet er nog een oogje aan maken en zo. Dus hoeveel spiralen ze heeft, zoveel kettingen kun je er van maken, of 1'tje minder of zo. Op de kralen pagina heb heb je ook een leuke ketting: spiraal versierd, is leuk om te maken. Net als kun je er hangertjes aan hangen van nietstiftjes met leuke kralen bedels.
Hier een foto van een spiraalketting

En bij deze topic kun je nog foto's van armbanden zien
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt heel wat kettingen maken uit zo'n pakketje.

En bij deze topic kun je nog foto's van armbanden zien
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
Je kunt heel wat kettingen maken uit zo'n pakketje.
-
frieda van dam
- Bead Monster
- Contacteer:
Heb ik bij deze ketting wel gedaan omdat er veel kralen aanhingen en hij redelijk zwaar was... Maar als je lichte of minder kralen eraan hangt kan het ook heel goed zonder slotje hoorklavertje schreef:mooi! doe je er een slotje aan of heb ik het niet goed gezien?
groetjes Anouk
kralen zijn geweldig... =)
ik zie deze topic nu pas, er staat op http://www.creadream.nl/product_info.php?p_id=399" onclick="window.open(this.href);return false; dat het 30 cirkels zijn, dus je kan al gauw stuk of 28 minimaal mee maken (soms laat men de eindes iets over elkaar heen lopen). er is wel kans dat het niet 1 geheel is, dan kan je er misschien iets minder mee maken.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Ik heb ze ook ooit gemaakt, zoals deze.

Ik moet alleen van deze iets nieuws verzinnen als sluiting.
Ik had er nog eentje maar kan daar de foto niet van vinden.
Voor mij vind ik ze niet echt prettig zitten, als ik ze draag wippen ze iedere keer omhoog.
Ik denk dat de diameter net iets te klein is, of dat het zich moet zetten als je ze draagt.

Ik moet alleen van deze iets nieuws verzinnen als sluiting.
Ik had er nog eentje maar kan daar de foto niet van vinden.
Voor mij vind ik ze niet echt prettig zitten, als ik ze draag wippen ze iedere keer omhoog.
Ik denk dat de diameter net iets te klein is, of dat het zich moet zetten als je ze draagt.
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.