Verzoek van Roosje
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
Van: roosje
Aan: Esther
Geplaatst: Vr 02 Sep 2005 09:05
Onderwerp: patoon
Dag Esther, ik weet niet of mijn e-mailtje goed verstuurd is, ik weet in feite niet naarwaar ik het moet sturen. Daarom stuur ik het naar de eerste die ik kan aanklikken.
Zou het mogelijk zijn een patroon van een ketting op te sturen, ik zie het als volgt in me, de letter S in swarovski parels, niet te groot, aan een lederen bandje.
Indien u deze wilt opsturen, wil u er dan rekening mee houden dat het de eerste keer is dat ik juwelen maakt, en dat alles goed uitgelgd is.
Met deze wil ik dan ook van harte bedanken en een prettig weekend toewensen.
Hopend op een posstieve reactie
Groetjes roosje van Belgie
Is er iemand die Roosje kan helpen?
Aan: Esther
Geplaatst: Vr 02 Sep 2005 09:05
Onderwerp: patoon
Dag Esther, ik weet niet of mijn e-mailtje goed verstuurd is, ik weet in feite niet naarwaar ik het moet sturen. Daarom stuur ik het naar de eerste die ik kan aanklikken.
Zou het mogelijk zijn een patroon van een ketting op te sturen, ik zie het als volgt in me, de letter S in swarovski parels, niet te groot, aan een lederen bandje.
Indien u deze wilt opsturen, wil u er dan rekening mee houden dat het de eerste keer is dat ik juwelen maakt, en dat alles goed uitgelgd is.
Met deze wil ik dan ook van harte bedanken en een prettig weekend toewensen.
Hopend op een posstieve reactie
Groetjes roosje van Belgie
Is er iemand die Roosje kan helpen?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
ik zou ook metaaldraad gebruiken en de eerste kraal vast lijmen dan een tweede kraal er op rijgen dan een ringetje verder kralen er oprijgen en de laatste weer vast lijmen de rest van de metaaldraad afknippen en dan in de vorm van een S buigen natuurlijk wel even bij de eerste kraal de lijm laten drogen alsook de laatste kraal voor je begint de buigen .
liefs frietje
liefs frietje
kralengek

Een tijd geleden heb ik deze ketting gemaakt. De slang is gemaakt van verzilverd draad waar kralen op geregen zijn.
Hier kun je de instructie vinden. Ik heb geen nylondraad gebruikt maar staaldraad waar ik 2 kleuren kralen op geregen heb.
http://www.gildadesign.com/virgola/" onclick="window.open(this.href);return false;
- highwaystar
- Bead Interested
- Contacteer:
je kan aan de letter een lusje rijgen van kralen
of je koopt van die losse( pff hoe heet die dingen) hangertjes kopen
zal is zien of ik ze kan vinden
aanhangers zijn het hier een foto
http://www.stansenzo.nl/images/39118.jpg
of je koopt van die losse( pff hoe heet die dingen) hangertjes kopen
zal is zien of ik ze kan vinden
aanhangers zijn het hier een foto
http://www.stansenzo.nl/images/39118.jpg