Swarovski patroon
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
-
- Bead Producer
- Contacteer:
Hallo, is zoek een patroon waarmee je een mooi swarovski sieraad kan maken. Het liefst met swarovski bicone's. Niet met een patroontje van een bloem of iets. Ik kan in het Subforum patronen niets geschikts vinden. Kijk ik ergens helemala overheen, of kan iemand mij helpen? (trouwens zo'n sieraad als van Jewel mat swarovski kralen enzo. Zoiets bedoel ik, lekker opvallen en toch niet te grof)
Groetjes Mirjam
-
- Bead Producer
- Contacteer:
De daver..MIsschien heel erg, maar is dat een internetshopBrigitte schreef:Ja, ook voor jou zou ik willen zeggen, kijk eens bij De Daver bij de patronen. 1 Euro per stuk en ik heb Collier Jasmine al gemaakt met Gutermann facetkralen, maar denk ik ook prachtig met Swarovski (ga ik ook nog proberen) . En toch fijntjes, niet te overdadig

Groetjes Mirjam
- Brigitte
- Bead Lover
- Contacteer:
Ja idd ..... http://www.dedaver.nl" onclick="window.open(this.href);return false; geloof ikLa Moon schreef:De daver..MIsschien heel erg, maar is dat een internetshopBrigitte schreef:Ja, ook voor jou zou ik willen zeggen, kijk eens bij De Daver bij de patronen. 1 Euro per stuk en ik heb Collier Jasmine al gemaakt met Gutermann facetkralen, maar denk ik ook prachtig met Swarovski (ga ik ook nog proberen) . En toch fijntjes, niet te overdadig
![]()
![]()

Groetjes
Fimo-Brigitte
Fimo-Brigitte

-
- Bead Producer
- Contacteer:
Bedankt!! Ik zal even kijken!Brigitte schreef:Ja idd ..... http://www.dedaver.nl" onclick="window.open(this.href);return false; geloof ikLa Moon schreef:De daver..MIsschien heel erg, maar is dat een internetshopBrigitte schreef:Ja, ook voor jou zou ik willen zeggen, kijk eens bij De Daver bij de patronen. 1 Euro per stuk en ik heb Collier Jasmine al gemaakt met Gutermann facetkralen, maar denk ik ook prachtig met Swarovski (ga ik ook nog proberen) . En toch fijntjes, niet te overdadig
![]()
![]()
Ja dat is 'm dus, ik heb ff geprobeerd
Groetjes Mirjam
Ik heb gister de patronen binnen gekregen van zo ongeveer alle patronen die ze hebben en ik kan er maar 1 ding over zeggen: GAAF!!!
Ik heb de patronen:
kr16, 30, 32, 33, 34, 45, 51, 57, 58, 59 en 46
Als je meer wil weten dan weet je me te vinden he, stuur me dan ff een pb-tje

Ik heb de patronen:
kr16, 30, 32, 33, 34, 45, 51, 57, 58, 59 en 46
Als je meer wil weten dan weet je me te vinden he, stuur me dan ff een pb-tje

Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .