Trouwkettingpatroon gezocht
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Hallo allemaal,
Volgend jaar april ga ik trouwen (spannend) en natuurlijk wil ik zelf graag mijn ketting maken. Heeft iemand van jullie tips over patronen en/of voorbeelden voor trouwkettingen. Bijv. met parels of mooie glimmende kralen. Alvast bedankt.
Groetje Greetjes
Volgend jaar april ga ik trouwen (spannend) en natuurlijk wil ik zelf graag mijn ketting maken. Heeft iemand van jullie tips over patronen en/of voorbeelden voor trouwkettingen. Bijv. met parels of mooie glimmende kralen. Alvast bedankt.
Groetje Greetjes
Zonder kralen is het balen... groetje Greetjes.
Die kloppen uiteindelijk nooit!iedje schreef:Ik zou eens aan jewel vragen. Die maakt schitterende dingen, misshcien wil ze wel een patroon voor je maken??
Nou heb ik nog niet eerder een patroon gemaakt van een set die ik al gemaakt heb
Ik heb van de week op het punt gestaan om een uitgever aan te schrijven, maar ik heb het toch niet gedaan.*Ellen* schreef: volgens mij kan jij wel een boekje gaan maken met patronen! Ik denk dat er veel mensen zijn die dat graag zouden willen hebben (ik in ieder geval wel)
En waarom niet vraag je je misschien af.... Al een jaarof 10 geleden heb ik ook al eens een uitgever aangeschreven met een idee over fimo-klei: Speeldoosjes met fimoklei
De uitgever had interesse en wilde wat 'uitgewerkte' ideeen. Een lange tijd later kreeg ik een brief dat mijn idee niet goed genoeg was en dus afgekeurd.
Negen maanden later had diezelfde uitgever een boek uitgebracht i.s.m. een bekende hobby-boeken schrijfster in die tijd met de titel: speeldoosjes met fimoklei
Nu heb ik niet het idee dat ik miljonair had geworden met dat ideetje, maar dat iemand ideeen van mij jat en daar dik geld mee verdiend, kan ik niet tegen. Het ergste van het hele verhaal is dat ik natuurlijk niks kon bewijzen.
Als ik nu zoiets ga ondernemen, ga ik er dus eerst voor zorgen dat ik ergens zwart op wit heb staan dat die modellen ook 'mijn' modellen zijn en niet dat straks weer een 1 of andere troela met de veren van een ander gaat pronken
Maar ik weet niet hoe ik dit aan moet pakken zonder dat mij dat veel geld gaat kosten
- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
Ik vind dat je trouwketting heel erg afhankelijk is van je trouwjurk.
Heb je een wat simpelere jurk dan kan je ketting wat ingewikkelder of opvallender zijn.
Heb je een jurk met veel kleine details of in elk geval veel drukte dan is een hele simpele ketting weer veel mooier.
Ik ga volgend jaar september trouwen maar ik ben er ook nog niet uit wat ik wil dragen.
Gelukkig heb ik nog een heel jaar om van alles bij te maken hahaha.
Ik heb wel al best wat bruidskettingen op mijn site staan dus je kunt daar ook altijd even kijken om ideetjes op te doen.
Heb je een wat simpelere jurk dan kan je ketting wat ingewikkelder of opvallender zijn.
Heb je een jurk met veel kleine details of in elk geval veel drukte dan is een hele simpele ketting weer veel mooier.
Ik ga volgend jaar september trouwen maar ik ben er ook nog niet uit wat ik wil dragen.
Gelukkig heb ik nog een heel jaar om van alles bij te maken hahaha.
Ik heb wel al best wat bruidskettingen op mijn site staan dus je kunt daar ook altijd even kijken om ideetjes op te doen.
-
eelkehas
- Bead Addict
- Contacteer:
Hoihoi,
Ik heb vandaag eens een paar parelkettingen gemaakt.. zwevend en dan met 2 of 3 draden.. en niet met knijpkralen maar met sieradenlijm op 0,5mm dik nylondraad.. ze zijn erg mooi gworden weer heel adners dan op nylongecoatstaaldraad vind ik...
Verder vind ik gekettelde met een punt altijd erg mooi.. of zon brede gekettelde (Zoals te vinden op mijn site met al die facetkraaltjes).
Ook heb ik voor een bruidje al eens een zwevende met kristalkralen gemaakt meet die moest met een beetje aparte kleurencombi namelijk blauw en bruin en pareltjes in bruin en creme erdoor.. wel leuk geworden paste precies bij de jurk.
Groetjes!
Ik heb vandaag eens een paar parelkettingen gemaakt.. zwevend en dan met 2 of 3 draden.. en niet met knijpkralen maar met sieradenlijm op 0,5mm dik nylondraad.. ze zijn erg mooi gworden weer heel adners dan op nylongecoatstaaldraad vind ik...
Verder vind ik gekettelde met een punt altijd erg mooi.. of zon brede gekettelde (Zoals te vinden op mijn site met al die facetkraaltjes).
Ook heb ik voor een bruidje al eens een zwevende met kristalkralen gemaakt meet die moest met een beetje aparte kleurencombi namelijk blauw en bruin en pareltjes in bruin en creme erdoor.. wel leuk geworden paste precies bij de jurk.
Groetjes!
Ik ziet net deze kettingen, zijn ook erg mooi bij een witte bruidsjurk: http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... highlight=" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Melanie
- Angelaa
- Bead Intelligent
- Contacteer:
kijk eens hier http://forum.creadream.nl/viewtopic.php?t=21188" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Angela
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.
Don't Drink and Drive but Smoke and Fly.