Patroon van mooie ring?
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Hallo allemaal,
Is er iemand die me kan vertellen hoe ik deze ring kan maken? Vind hem echt geweldig namelijk!
http://i10.photobucket.com/albums/a150/ ... n/ring.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank dank dank!
Is er iemand die me kan vertellen hoe ik deze ring kan maken? Vind hem echt geweldig namelijk!
http://i10.photobucket.com/albums/a150/ ... n/ring.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Dank dank dank!
Laatst gewijzigd door milebla op do 21 jul 2005 09:22, 1 keer totaal gewijzigd.
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .
Heb Serena net een pb-tje gestuurd met de vraag. Als ik het patroon heb zal ik het hier plaatsen goed?Mar=ka schreef:Volgens mij heeft Serena die gemaakt. Maar die is geloof ik op vakantie. Misschien even een pbeetje naar haar toe sturen?
groetjes
Ahum, even tegenaan bemoeien hoor ... als het patroon van Serena is en als je het patroon van haar krijgt ... zou je haar dan niet moeten vragen of je het hier op het forum mag plaatsen?milebla schreef:Heb Serena net een pb-tje gestuurd met de vraag. Als ik het patroon heb zal ik het hier plaatsen goed?

Groetjes Wendy
Ja natuurlijk vraag ik eerst aan haar of ik het mag plaatsen. Sorry was een beetje enthousiast door alle hints en tips hiero.samira schreef:Ahum, even tegenaan bemoeien hoor ... als het patroon van Serena is en als je het patroon van haar krijgt ... zou je haar dan niet moeten vragen of je het hier op het forum mag plaatsen?milebla schreef:Heb Serena net een pb-tje gestuurd met de vraag. Als ik het patroon heb zal ik het hier plaatsen goed?
groetjes
Hallo Milebla,
Volgens mij is die ring gemaakt op een zeefje (als ik het goed zie). Je koopt het zeefje, die zit aan de ring vast. Door de gaatjes van het zeefje ga je rijgen of kettelen. Ik kan het geloof ik niet zo goed uitleggen, en plaatjes heb ik er ook niet van. Maar ik zie dat je uit Den Bosch komt. Daar is een filiaal van Pipoos en daar heb ik er laatst zo'n ring gezien. Loop daar eens binnen dan kunnen ze je vast uitleggen hoe je zo'n ring maakt.
Succes!
Volgens mij is die ring gemaakt op een zeefje (als ik het goed zie). Je koopt het zeefje, die zit aan de ring vast. Door de gaatjes van het zeefje ga je rijgen of kettelen. Ik kan het geloof ik niet zo goed uitleggen, en plaatjes heb ik er ook niet van. Maar ik zie dat je uit Den Bosch komt. Daar is een filiaal van Pipoos en daar heb ik er laatst zo'n ring gezien. Loop daar eens binnen dan kunnen ze je vast uitleggen hoe je zo'n ring maakt.
Succes!
Echt waar joh? Hier bij Pipoos? Nou geweldig joh! Bedankt voor je reactie!ger schreef:Hallo Milebla,
Succes!
ik heb ook zo een ring eens gemaakt
je hebt inderdaad een ring met een ziftje nodig
je hebt ook toupies en draad nodig
dan maak je eerst je draad vast aan het ziftje om te starten.
je rijgt een toupies en een rocaillesmaar je gaat terug met je draad door de toupies en door het ziftje onderaan
je neemt het gaatje juist ernaast en doet weer het zelfde
uit ervaring heb ik gemerkt dat je best van binnen naar de buitenkant toe werkt
zelf heb ik er 1 gemaakt met turqoise swarovski toupies en bronzen rocailles erboven
heb er veel succes mee omdat het een special model is en van kleurcombi toch ook wel
je kan ook meerdere toupies er op rijgen zodat het geheel iets langer word bovenop zoals het bij Serena is denk ik
ik hoop dat je hier iets verder mee komt
heb er eens een patroon van gehad maar vind het nergens(raar want alles zit mooi bij elkaar)
als je nog vragen hebt laat maar horen dan
veel succes
je hebt inderdaad een ring met een ziftje nodig
je hebt ook toupies en draad nodig
dan maak je eerst je draad vast aan het ziftje om te starten.
je rijgt een toupies en een rocaillesmaar je gaat terug met je draad door de toupies en door het ziftje onderaan
je neemt het gaatje juist ernaast en doet weer het zelfde
uit ervaring heb ik gemerkt dat je best van binnen naar de buitenkant toe werkt
zelf heb ik er 1 gemaakt met turqoise swarovski toupies en bronzen rocailles erboven
heb er veel succes mee omdat het een special model is en van kleurcombi toch ook wel
je kan ook meerdere toupies er op rijgen zodat het geheel iets langer word bovenop zoals het bij Serena is denk ik
ik hoop dat je hier iets verder mee komt
heb er eens een patroon van gehad maar vind het nergens(raar want alles zit mooi bij elkaar)
als je nog vragen hebt laat maar horen dan
veel succes
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen
oja en de kleurtjes boven op zijn verkregen denk ik dor de onderst kralen uit christal te nemen en de bovenste gekleurd
ik zie wel dat ze verschillenden maten van kralen heeft gebruikt wat ik dan weer niet heb gedaan maar de ring is wel schitterend
ik zie wel dat ze verschillenden maten van kralen heeft gebruikt wat ik dan weer niet heb gedaan maar de ring is wel schitterend
maak zelf juwelen sinds juli 2004
http://www.rayher.de/download/BT_Igelschmuck_NL.pdf" onclick="window.open(this.href);return false;
voila uitleg van rahyer
voila uitleg van rahyer