Zelf sieradenbuste maken - supertip!
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Keb alle spullen in huis: Karton (met een sjieke zilveren achterkantje
)
Zwart Velours-stofje van de markt.... elastiekjes én paperclips
Dat wordt vet knutselen vandaag!!!!!!!!
Toch best handig als je vroeg op staat op je vrije dag....heb het gevoel alsof het al 14u is, maar tis pas 10u30!!!!

Zwart Velours-stofje van de markt.... elastiekjes én paperclips

Dat wordt vet knutselen vandaag!!!!!!!!

Toch best handig als je vroeg op staat op je vrije dag....heb het gevoel alsof het al 14u is, maar tis pas 10u30!!!!

Greetz Nessy
Succes!!nessy schreef:Keb alle spullen in huis: Karton (met een sjieke zilveren achterkantje)
Zwart Velours-stofje van de markt.... elastiekjes én paperclips![]()
Dat wordt vet knutselen vandaag!!!!!!!!![]()
Toch best handig als je vroeg op staat op je vrije dag....heb het gevoel alsof het al 14u is, maar tis pas 10u30!!!!![]()
Hahahaha, ik sta liever later op, maar jah, moet naar school

Whahah stom zeg, Haalde je door de war met Naatjuhnessy schreef:Hihi, ik vind het goed hoor Patericia! Maar ik sta niet op de sieradenbeurs...woon wel in de buurtpatericia schreef:Dus ik kan ze zondag zien bij je ?nessy schreef:Ze zijn écht mooi geworden!!!!!!!!![]()
Thanks voor de tip nog!!![]()
(Hoogvliet)
Ik ga waarschijnlijk wel even koekeloeren zondag![]()