dasje
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Bedankt allemaal 
Baalde echt dat hij kapot ging
Had hem ook met rijggaren geregen, was niet zo slim, ben hem nu op 0.25mm nylondraad aan het rijgen, hij valt nu mooier, en het is veel steviger!!
Dus de das is wat je ziet op de foto + 2 extra rijen.
En daaromheen rijg je met RAW de "knoop", je krijgt dan dus een beetje een knoop effect doordat dat rijgwerk van de das zelf dan een beetje opfrommelt.
Ben ondertussen bezig met een andere, vond de parels toch niet zo mooi, maak hem nu van houten kralen in het rood, zal als ie af is wel een foto plaatsen.
Ik heb trouwens 6mm parels gebruikt
Blijf me wel ff herinneren, want ben nogal vergeetachtig..
Het zal wel ff duren want ik ben niet goed in uitleggen, en ik heb het heeeeeeeeeeeeeeeeeel druk met school nu

Baalde echt dat hij kapot ging
Had hem ook met rijggaren geregen, was niet zo slim, ben hem nu op 0.25mm nylondraad aan het rijgen, hij valt nu mooier, en het is veel steviger!!
Nee, je rijgt het patroon van de das verder, als je de "knoop" hebt zeg maar, dan rijg je nog 2 rijen van het bloempatroon door.sanny schreef:Zit er op de plek waar het stropje tegen je hals komt een verdikking of is het alleen dichter op elkaar geregen?
Dus de das is wat je ziet op de foto + 2 extra rijen.
En daaromheen rijg je met RAW de "knoop", je krijgt dan dus een beetje een knoop effect doordat dat rijgwerk van de das zelf dan een beetje opfrommelt.
Ben ondertussen bezig met een andere, vond de parels toch niet zo mooi, maak hem nu van houten kralen in het rood, zal als ie af is wel een foto plaatsen.
Ik heb trouwens 6mm parels gebruikt
Zal er als ik er tijd voor heb aan beginnen, heb het nu een beetje uit m'n hoofd gedaan.Mar=ka schreef:Dat is precies het patroontje wat ik bedoel. Heb je die al op papier Meggie?
Blijf me wel ff herinneren, want ben nogal vergeetachtig..
Het zal wel ff duren want ik ben niet goed in uitleggen, en ik heb het heeeeeeeeeeeeeeeeeel druk met school nu
- La Bigiotteria di Esther
- Bead Monster
- Contacteer:
20 jaar geleden droeg ik al zo'n zelfde stropdasje
. Alleen was die gekocht en dus niet zelf gemaakt, en heb ik hem nu niet meer.
Als iemand een patroontje heeft dan zou ik het ook héél graag willen hebben. Jeugdsentiment
.
Als iemand een patroontje heeft dan zou ik het ook héél graag willen hebben. Jeugdsentiment
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.
voor meggie: het is nu ook niet zo dat je op vwo verplicht frans en duits moet doen. het is verplicht dat je 2 moderne talen doet(naast nl en engels). op veel scholen worden naast nederlands en engels alleen frans en duits gegeven(soms wel spaans, maar dan niet op eindexamenniveau) en dus heb je geen keus. maar bij onze school bv kun je vanaf dit jaar ook spaans of chinees doen, dus het is wel mogelijk alleen omdat de meeste scholen dit niet hebben heb je geen keus. (ik dacht ik zeg het even, voordat je dat morgen te horen krijgt
)
xxx
xxx
beadies, te leuk om te stoppen!! 
Ja dat wist ik welmarith schreef:voor meggie: het is nu ook niet zo dat je op vwo verplicht frans en duits moet doen. het is verplicht dat je 2 moderne talen doet(naast nl en engels). op veel scholen worden naast nederlands en engels alleen frans en duits gegeven(soms wel spaans, maar dan niet op eindexamenniveau) en dus heb je geen keus. maar bij onze school bv kun je vanaf dit jaar ook spaans of chinees doen, dus het is wel mogelijk alleen omdat de meeste scholen dit niet hebben heb je geen keus. (ik dacht ik zeg het even, voordat je dat morgen te horen krijgt)
xxx
Had het een beetje verkeerd geformuleerd
Maarre, ik vind het gewoon niet normaal dat we 2 talen extra moeten. Ik vind dat 1 taal extra wel moet, maar 2 vind ik errug overdreven....
Ik ben helemaal niet goed in talen, ik ben echt een natuur mens, en ik heb dus allemaal slechte punten voor mn talen.......
Bedankt iig!!
Groetjes Meggie