dasje

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » zo 05 feb 2006 14:09

LEUK LEUK LEUK LEUK is die zeg :shock:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » zo 05 feb 2006 14:32

ja hij is superleuk

je moet er maar opkomen
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Mar=ka
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Mar=ka » zo 05 feb 2006 15:51

Dat is precies het patroontje wat ik bedoel. Heb je die al op papier Meggie?
Groetjes,
Mariska

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » zo 05 feb 2006 21:42

Bedankt allemaal :D
Baalde echt dat hij kapot ging :(
Had hem ook met rijggaren geregen, was niet zo slim, ben hem nu op 0.25mm nylondraad aan het rijgen, hij valt nu mooier, en het is veel steviger!!
sanny schreef:Zit er op de plek waar het stropje tegen je hals komt een verdikking of is het alleen dichter op elkaar geregen?
Nee, je rijgt het patroon van de das verder, als je de "knoop" hebt zeg maar, dan rijg je nog 2 rijen van het bloempatroon door.
Dus de das is wat je ziet op de foto + 2 extra rijen.

En daaromheen rijg je met RAW de "knoop", je krijgt dan dus een beetje een knoop effect doordat dat rijgwerk van de das zelf dan een beetje opfrommelt.

Ben ondertussen bezig met een andere, vond de parels toch niet zo mooi, maak hem nu van houten kralen in het rood, zal als ie af is wel een foto plaatsen.
Ik heb trouwens 6mm parels gebruikt
Mar=ka schreef:Dat is precies het patroontje wat ik bedoel. Heb je die al op papier Meggie?
Zal er als ik er tijd voor heb aan beginnen, heb het nu een beetje uit m'n hoofd gedaan.

Blijf me wel ff herinneren, want ben nogal vergeetachtig..
Het zal wel ff duren want ik ben niet goed in uitleggen, en ik heb het heeeeeeeeeeeeeeeeeel druk met school nu :cry: :cry: :cry: :cry:

Sofieke
Bead Fanatic

Bericht door Sofieke » zo 05 feb 2006 21:44

Prachtig!!

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » zo 05 feb 2006 23:20

20 jaar geleden droeg ik al zo'n zelfde stropdasje :lol: . Alleen was die gekocht en dus niet zelf gemaakt, en heb ik hem nu niet meer.
Als iemand een patroontje heeft dan zou ik het ook héél graag willen hebben. Jeugdsentiment :lol: :lol: .
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Mar=ka
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door Mar=ka » ma 06 feb 2006 09:23

Meggie, ik help je herinneren hoor :wink: .
Groetjes,
Mariska

markraal
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door markraal » ma 06 feb 2006 10:43

Ik heb inderdaad ook heel lang geleden zo'n das gehad , ook gewoon gekocht, lijkt me wel leuk om hem nu zelf te maken.Als iemand een patroon heeft , hou ik me aanbevolen!
groetjes Markraal

Chanice
Bead Reader

Bericht door Chanice » ma 06 feb 2006 10:44

ik ook :D

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » ma 06 feb 2006 20:17

Hihi grappig dat er zo veel "vraag" naar is!! :D
Zal er binnenkort aan beginnen, kreeg vandaag te horen dat ik volgende week maandag een betoog van 5 minuten moet houden :cry: shock:
Weet iemand een leuk onderwerp?

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » ma 06 feb 2006 20:28

wil het patroontje ook wel :D en onderwerp uhm kralen maar of dat nou bij de opdracht past :D
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » di 07 feb 2006 15:18

Mar-JoYa schreef:wil het patroontje ook wel :D en onderwerp uhm kralen maar of dat nou bij de opdracht past :D
Nou je moet een stelling verdedigen ;)
Heb ondertussen al een onderwerp ;)
Dat vwo niet meer verplicht frans en duits hoeft, maar dat ze zelf kunnen kiezen welke talen ze willen ;) :P

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » wo 08 feb 2006 18:03

Ben ongeveer op 1/3 van het hele patroon nu :)

marith
Bead Designer

Bericht door marith » wo 08 feb 2006 18:11

voor meggie: het is nu ook niet zo dat je op vwo verplicht frans en duits moet doen. het is verplicht dat je 2 moderne talen doet(naast nl en engels). op veel scholen worden naast nederlands en engels alleen frans en duits gegeven(soms wel spaans, maar dan niet op eindexamenniveau) en dus heb je geen keus. maar bij onze school bv kun je vanaf dit jaar ook spaans of chinees doen, dus het is wel mogelijk alleen omdat de meeste scholen dit niet hebben heb je geen keus. (ik dacht ik zeg het even, voordat je dat morgen te horen krijgt :wink: )
xxx
beadies, te leuk om te stoppen!! :P

meggie
Bead Addict

Bericht door meggie » wo 08 feb 2006 18:18

marith schreef:voor meggie: het is nu ook niet zo dat je op vwo verplicht frans en duits moet doen. het is verplicht dat je 2 moderne talen doet(naast nl en engels). op veel scholen worden naast nederlands en engels alleen frans en duits gegeven(soms wel spaans, maar dan niet op eindexamenniveau) en dus heb je geen keus. maar bij onze school bv kun je vanaf dit jaar ook spaans of chinees doen, dus het is wel mogelijk alleen omdat de meeste scholen dit niet hebben heb je geen keus. (ik dacht ik zeg het even, voordat je dat morgen te horen krijgt :wink: )
xxx
Ja dat wist ik wel :) Maar het aanbod is bij ons dus vrij beperkt :( :( :(
Had het een beetje verkeerd geformuleerd ;)
Maarre, ik vind het gewoon niet normaal dat we 2 talen extra moeten. Ik vind dat 1 taal extra wel moet, maar 2 vind ik errug overdreven....
Ik ben helemaal niet goed in talen, ik ben echt een natuur mens, en ik heb dus allemaal slechte punten voor mn talen.......

Bedankt iig!!

Groetjes Meggie

Gesloten