Patronen gezocht van hangers
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
- tiffany
- Bead Interested
- Contacteer:
Ik heb me ook ingeschreven bericht teruggekregen
Ik meld me aan met mijn naam die ik ophaf en dan mijn code
en dan komt er op dat ik er niet op kan en 15 min moet wachten om opnieuw te proberen .
Ik word er moedeloos van echt balen .
kan iemand me verder helpen.
groetjes tiffany
stuur me een berichtje a.u.b.
Ik meld me aan met mijn naam die ik ophaf en dan mijn code
en dan komt er op dat ik er niet op kan en 15 min moet wachten om opnieuw te proberen .
Ik word er moedeloos van echt balen .
kan iemand me verder helpen.
groetjes tiffany
stuur me een berichtje a.u.b.
Hennie zou je mij dat bestandje ff willen mailen mirelleleblanc@hotmail.com? Dank je wel!hennie schreef:Ik heb het patroon gevonden volgens mij gaat het zo: het begin is als het bolletje met 12 kralen ( kun je gratis bij mij krijgen kijk op mijn site bij bestelpatronen) alleen moet je een paar meer rijgen zodat het geen bolletje wordt maar een kokertje. Dan ga je boven en later onder kralen bij rijgen. IK heb er even Word bestandje van gemaakt ( gewoon even wat geschetst op foto's hoor, als je het wil hebben moet je me even mailenFieke schreef:Kan iemand mij het patroon van Nancy's Donut uitleggen, het patroon staat op de site http://www.histoiredeperles.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Moet helaas stoppen met sieraden maken vanwege RSI .