Mar-JoYa schreef:Afdrukjes delen is copyright schendenanita73 schreef:ik ben ook wel benieuwd al is het maar een afdrukje........
groeten anita
 heb je voor jouw avatar wel toestemming gehad? anders is het ook copyright schenden he
 heb je voor jouw avatar wel toestemming gehad? anders is het ook copyright schenden he 
er zijn 2 foto's op het forum.Eliina schreef:als je nou even de zoekmachine gebruikt, volgens mij staat die meerdere malen hier uitgelegd op het forum...

180sonic schreef:Mar-JoYa schreef:Afdrukjes delen is copyright schendenanita73 schreef:ik ben ook wel benieuwd al is het maar een afdrukje........
groeten anita
 , feit blijft dat Sandra er problemen mee kan krijgen als er via haar forum dit soort dingen uitgewisseld gaan worden en dat willen we voorkomen denk ik.
 , feit blijft dat Sandra er problemen mee kan krijgen als er via haar forum dit soort dingen uitgewisseld gaan worden en dat willen we voorkomen denk ik.weet ik en daarom vraag ik er ook niet omMar-JoYa schreef:180sonic schreef:Mar-JoYa schreef: Afdrukjes delen is copyright schenden
, feit blijft dat Sandra er problemen mee kan krijgen als er via haar forum dit soort dingen uitgewisseld gaan worden en dat willen we voorkomen denk ik.