patroon spiraal

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 21 jan 2007 22:51

Tara schreef:
katskralen schreef:Natuurlijk zijn de patronen er om te delen.

Maar hier gaat het om een aangepaste versie van de uitleg van Sandra, die iemand anders heeft doorgestuurd naar yvetteke als zijnde haar eigen uitleg. Maar dus wel met gebruik van de tekeningen e.d. van Sandra.
En dat is natuurlijk niet de bedoeling he.
natuurlijk, je hebt helemaal gelijk, het is ook niet zo netjes van diegene :D
Natuurlijk is het de bedoeling dat iedereen er lekker gebruik van maakt, waarom zet ik het anders op internet? Maar het is niet de bedoeling dat iemand het letterlijk kopieert, hier en daar aanpast en als eigen instructies rondstuur. Kijk als ze er netjes bij had gezet dat de foto's van kralen.com komen dan had ik niet gezeurd. Ik neem aan dat jij het ook niet leuk zou vinden als ik teksten van jouw site zou kopieren. En niet eens zozeer of het leuk is of niet, het mag gewoon niet, copyright noemen ze dat. ;)
yetteke schreef:hoi sandra,
ik ben naar de link gaan kijken bij je bericht en inderdaad het is hetzelfde.
Had ik dit geweten had ik ze naar hier verwezen,maar ik wist het niet,
nogmaals sorry!
geeft niet joh, jij hebt het niet gedaan en ach zo erg is het eigenlijk niet. ;-) Het gebeurd wel vaker en in 99% van de gevallen is het niet bewust zeg maar, ik bedoel is er niet bij nagedacht dat het 'not-done' is om andermans foto's en teksten ongevraagd te kopieren en eigen draai aan te maken...De foto's en instructies zijn er om gebruikt te worden, het is alleen dat als iemand zelf instructies wil maken (de tekst is nl anders), ze dan ook maar zelf foto's mag maken. ;-)

Gesloten