Die krijg je in een bevestigings mail.Liz schreef:Ik heb me geregistreerd, met login, maar password??
Wanneer heb je een password ??
Groetjes liz
patronensite
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
- violetmoon_17
- Bead Addict
- Contacteer:
Carina
Copyright © 2004–2015 All rights reserved.
-
Starry Skies
- Bead Believer
Re: registreren
Bedankt voor je reactie.violetmoon_17 schreef: Die krijg je in een bevestigings mail.
Ik had me gisteravond rond 17uur geregistreerd maar nu vanmorgen om 8u30 nog altijd geen mail. Ik wacht wel nog even, en anders probeer ik het later nog eens. Erg bedankt voor je reactie !!
groetjes liz
------------------------------------------------------
parels van juwelen maken en juwelen van parels maken
Ik vraag me af zijn er geen bepaalde plichten of kosten aan verbonden ofzo... Ik heb altijd geweten ... voor niets gaat de zon op, maar dat is dan ook het enige.staan dus echt gratis patronen bij! Succes
Ik dacht eventueel aan inschrijvingskosten of maandelijks lidgeld ofzo, ik heb hier echter geen ervaring mee, ik heb me nog nooit ingeschreven op zo een site waar je moet registreren uit schrik voor voldomme feit te staan achteraf.
Is het wel zo, zoveel te beter, leuk om weten, bedankt voor de tip.
Weeet er iemand nog zo een sites? Waar je kan registreren en dat je ze gratis kan downloaden of per mail krijgt.
groetjes liz
Hoe krijg je ze binnen? Moet je ze eerst een mail sturen en ze aanvragen of bestellen?en waar free bij staat die krijg je gratis in je emailbox .
ik heb er net 12 binnengehaald.
Of gebeurd dit automatisch?
Ik heb bij de free patterns bij de revieuws gevraagd het me te sturen, denk dat dit wel volstaat, afwachten maar nr die eerste patern.
groetjes liz
Re: registreren
Zo goed als meteen ... via email!Liz schreef:Ik heb me geregistreerd, met login, maar password??
Wanneer heb je een password ??
Groetjes liz
Groetjes Wendy