Idd deze patroontjes was ik ook tegengekomen toen ik men ring wou maken. Ik weet niet waarom maar mij lukte het met geen van de twee patronen, en heb in kristallijn een derde gevonden (in het boekje kristallijn staat het als hanger afgebeeld).
Het resultaat lijkt erg op elkaar maar als je kijkt naar de bicones merk je bij sommige patronen er meer of minder worden gebruikt. En lijkt ook anders geregen, maar dat kan zijn omdat het patroon anders getekend is (vooral met die hartjes enzo). Denk dat het gaatje idd van de hartjes verkeerd getekend is ofzo, dat ze een hartje op het patroon tekenen, om te zeggen dat je gewoon een hartje moet rijgen maar niet dat het een speciaal hartje is waarbij de hartjes omgekeerd moeten geregen worden.
Ale, ik probeer binnekort men fotokes te plaatsen, en dan zie je dat het resultaat eigenlijk gelijkaardig is maar gewoon dat er meer of minder bicones worden gebruikt.
Bij mijn patroon had ik wel het probleem, ik had exact gebruikt wat beschreven stond in de beschrijving (tot op mm en aantal toe) maar de middenste ronde grote parel leek wel niet groot genoeg ofwel te veel hartjes en bicones t.o.v. de parel want die sluiten er niet mooi rondom heen. (het spant niet en hierdoor ook eerder ovale vorm dan ronde vorm, is wel spijtig. Heeft iemand dit ookal voorgehad bij dit model?
(binnekort fotokes)
Groetjes liz
Groetjes liz
patroon van de hartjesbloem van de galaketting van Ayla
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
------------------------------------------------------
parels van juwelen maken en juwelen van parels maken
-
- Bead Interested
Ja ... ongelooflijk knap !!KralenElfje schreef:Ik ben echt zooo verliefd op de ketting van Ayla...echt supermooi gewoon!!!!!!!!!!!!!!
Goe gedaan hoor !!