Het blijkt heel aanstekelijk te werken. Heb al meerdere versies voorbij zien komen op dit forum.
Stuk voor stuk erg leuk en vrolijk.
Ikzelf heb geen flauw idee hoe je zoiets maakt en wellicht zijn er meerdere die dat ook niet weten en het toch eens zelf willen proberen.
Misschien dat er iemand zo lief wil zijn om van A tot Z uit te leggen hoe of wat?
Wikkel/wrap armband, uitleg gevraagd.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
-
Tinkywinky
- Bead Interested
- Jeanette
- Bead Producer
- Contacteer:
Re: Wikkel/wrap armband, uitleg gevraagd.
Het is eigenlijk heel simpel! Je kiest 3 stukken waxkoord of veter uit, de lengte hangt af van hoe vaak je de armband wil 'wrappen'. Bij waxkoord kan je ook 6 of 9 stukken pakken, dan wordt de armband dikker. Sommigen knopen de koorden gewoon aan elkaar, ik maak ze aan elkaar met een veterklem (een grote). Dan ga je vlechten! Op het einde maak je weer een knoop of een veterklem. Aan beide veterklemmen maak je een karabijnslotje. Dan kan je er allerlei bedels of kralen op een nietstift aanhangen (gewoon door een kruispunt in de vlecht) met behulp van ringetjes. Voor een mooie verdeling kan je de armband al wrappen voordat je de kralen en bedels eraan doet. Je sluit hem door de karabijnen aan een ringetje van een bedel te haken.
Succes!
Succes!
Groetjes Jeanette
Ik vind de wraparmband helemaal geweldig!
Zit zo te denken ...
Is het een idee om "trapveer" ( ben ff de naam kwijt, maar hoop dat jullie weten wat ik bedoel) te gebruiken? Dan zou inprincipe het gebruik van een slotje niet nodig zijn? Misschien is dan werken met alleen lijm een idee:?:
Groet,
Yvette
Zit zo te denken ...
Groet,
Yvette
- Kikkertje
- Bead Hysteric
- Contacteer:
@ Yvette:
Ik heb op pag. 2 in dit topic een fotootje geplaatst van mijn eerste wrap op spiraalarmband.
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... n+geslagen" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb hem er gewoon om heen gevlochten en verder geen lijm of zo gebruikt.
Ik heb op pag. 2 in dit topic een fotootje geplaatst van mijn eerste wrap op spiraalarmband.
http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... n+geslagen" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik heb hem er gewoon om heen gevlochten en verder geen lijm of zo gebruikt.
Groetjes, Marjan
ik heb de uitleg voor mijn eerste wraparmband van kralen.com gehaald daar staan er duidelijke fotos bij hoe het moet + uitleg kijk maar onder instructies