help! hoe oorbellen maken voor mijn bruidssieraden

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
nf.dijkstra
Bead Anonymous
help! hoe oorbellen maken voor mijn bruidssieraden

Bericht door nf.dijkstra » wo 29 jul 2009 21:25

Kan iemand mij helpen hoe je passende oorbellen kunt maken voor mijn bruidssieraden??? :?:
Vanwege een soort halter staat een keting niet en heb ik een armband gemaakt maar nu weet ik niet hoe ik bijpassende oorbellen kan maken. Omdat ik geen ketting ga dragen kunnen volgens mij langere of iets opvallender oorbellen wel i.p.v. knopjes. Maar ja het zou wel mooi zijn als het bij elkaar past.
Iets kopen vind ik niet zo bijzonder omdat het familieparels zijn waar ik ze van ga maken.
Wie heeft er een idee??? elke hulp, tips of wat dan ook is welkom.

Het lukt me niet om een foto van de armband te kopieeren dus hier een link naar een foto waar die erg op lijkt. http://www.blikvangers.net/ketting461groot.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Nynke

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: help! hoe oorbellen maken voor mijn bruidssieraden

Bericht door Sandra » do 30 jul 2009 08:08

Ik heb niet zo snel een tip, maar als je een bericht post vind je onderaan Opties, daarnaast Bijlage toevoegen, je kan daar op klikken en dan dus een foto toevoegen.

Enige waar ik nu aan denk is meerdere schakelkettingen in verschillende lengte en dan bv tussenin en aan het eind parel kettelen, maar twijfel of de verhouding dan wel mooi is...zeg maar grote parels en kleine schakelketting...hoe groot zijn de parels?

sanny
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door sanny » do 30 jul 2009 09:54

Misschien zoiets maar dan met je parels ? http://www.hoemaaktuhet.com/?url=Briolette_oorbellen" onclick="window.open(this.href);return false;
Of hetzelfde als je ketting maken, maar dan ieniemienie, dus inplaats van een slotje een oorhaakje eraan. Dus een heel klein rondje maken.
groetjes Sannie.

nf.dijkstra
Bead Anonymous

Bericht door nf.dijkstra » do 30 jul 2009 12:59

Bedankt voor jullie reacties.!! ERg fijn dat er mensen zijn die met je meedenken.
Zal morgen gelijk even kijken of er wat mee kan. Dat rondje zal ik ook zeker uitproberen.
De parels zijn volgens mij tussen de 5 en 7 mm. Ik zal proberen de foto als bijlage toe te voegen.

Groeten, nynke

neal_01
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door neal_01 » wo 05 aug 2009 07:56

Hoi,
Zoiets, zie foto hieronder kan ook maken, maar dan bijvoorbeeld in combinatie met ´n kleur die jij helemaal ziet zitten. Ze zijn relatief gemakkelijk te maken. Ik vind het persoonlijk echt ´trouwoorbellen´ :D met zo´n glimmertje en parels.
Succes ermee, groetjes Nelleke

Afbeelding
Close your eyes .. and dream

Inkiepinkie
Bead Interested

Bericht door Inkiepinkie » zo 09 aug 2009 11:54

Afbeelding
dit misschien iets? de hangers en nietstiften kun je vervangen door zilver en dan zowel boven als onder de parel(s) een kralenkapje, dan heb je ook een leuke eenvoudige oorbel.

Ik vind die van Nelleke overigens ook heel leuk, zeker met zo'n spacer ertussen.

Wanneer is de trouwerij eigenlijk?
Groetjes

Ingrid

te veel hobbies, te weinig tijd! :-)

Gesloten