Patroon voor een kruisje

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
Siem
Bead Professional
Contacteer:
Patroon voor een kruisje

Bericht door Siem » wo 15 aug 2007 20:56

Ik heb het al meerdere keren geprobeerd. Maar het lukt me niet. Wie heeft echt een duidelijke beschrijving (liefst ook met plaatjes) hoe je een 3D kruis maakt (rijgen)? Dankje wel alvast.

Bieketjuh
Bead Designer

Bericht door Bieketjuh » do 16 aug 2007 11:40

Het is eigelijk net dezelfde techniek als Eliina hier ooit heeft beschreven, deze nml. http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... sc&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;

Maar dan maak je 1 rij zolang als je je kruisje wilt, je rijgt terug naar waar je de armen wilt maken en door dezelfde techniek kan je ook de armen maken. Als je eventjes die techniek bekijkt zal het je wel lukken. Ik geloof dat ik het echte patroon hier ergens in een boekje heb staan, maar dan zou ik het moeten zoeken. Als ik straks tijd heb, ga ik het proberen te zoeken. ( eerst nog 4 hoofdstukken fysica leren, dus zeker nog zo'n 6 uur leren :roll: )

Gesloten