Sieradenrol
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Wie heeft dit patroon nog voor mij
groetjes Roelie
groetjes Roelie
- dutch_dayz
- Bead Producer
Je mag hier geen materiaal uit boeken en/of tijdschriften plaatsen, omdat Sandra dan problemen kan krijgen ivm copyright.
Als ik me goed herinner is dit onderwerp al vaker langsgekomen hier op het forum, dus ik denk dat met de zoekfunctie ook nog wel wat te vinden is. Misschien niet direct een patroon, maar ik dacht dat er wel vaker werkbeschrijvingen gegeven zijn.
Als ik me goed herinner is dit onderwerp al vaker langsgekomen hier op het forum, dus ik denk dat met de zoekfunctie ook nog wel wat te vinden is. Misschien niet direct een patroon, maar ik dacht dat er wel vaker werkbeschrijvingen gegeven zijn.
Sieradenrol
Hoe heet dat boekje en welk nummer
misschien kan ik even bij de bibiotheek zien
groetjes Roelie
misschien kan ik even bij de bibiotheek zien
groetjes Roelie
- Mar-JoYa
- Moderator
- Contacteer:
Er stond een patroon in de trendcreatief. Er zijn inderdaad ook veel topics met ideeen enz. Omdat ik even niet weet wel nummer laat ik het topic nog even open, maar de zoekfunctie was wel een goede tip
Je kunt trouwens ook even op de site kijken van http://www.trendcreatief.nl" onclick="window.open(this.href);return false;, daar kun je nummers inkijken en kun je ook exemparen van het tijdschrift nabestellen 
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ
- Eliina
- Bead Professional
- Contacteer:
als je nou even de zoekmachine gebruikt, volgens mij staat die meerdere malen hier uitgelegd op het forum...
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..