waar vindt ik patroontjes?

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
Binca
Bead Interested
waar vindt ik patroontjes?

Bericht door Binca » do 14 jun 2007 06:27

ik zie allemaal leuke creaties hier en hoor jullie dan over patroontjes. ik ga vervolgens naar de winkel en kan dan niets vinden :cry: waar kan ik van die patronen vinden, ik wil ze ook graag. ik vindt die freubelketting van karin onwijs leuk en de oorbellen Verginia van katskralen. heeft iemand een idee?

en nog een vraagje over die freubelketting, welke maat hebben die kralen?
groetjes Rianne :)

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » do 14 jun 2007 07:02

Dat zijn patronen uit de Bead&Button die Karin maakt.www.beadandbutton.com als je je daar aanmeldt kun je ook wat gratis patronen krijgen en hier in het topic patronen vind je met goed zoeken ook het e.e.a.Op http://www.about.com" onclick="window.open(this.href);return false; vind je bij hobby en dan beadwork ook héél veel gratis patronen.
De kralen die je ervoor gebruikt zijn meestal rocailles met maat 15/0 en 11/0 maar dat staat bij het patroon.
In het Nederlands kun je hele mooie patronen kopen bij Hennie; http://www.hekrasier.nl" onclick="window.open(this.href);return false; .
Er is ook nog een forum dat zich richt op de kleine kraaltjes maar dat mag ik je niet zo geven, als je dat wilt moet je maar even een pb sturen.

Die oorbellen zijn frans/belgisch en die hebben ook verschillende fora waar je patronen kunt vinden waaronder; http://www.hdps.be" onclick="window.open(this.href);return false;
Succes!
Groetjes Els,

Binca
Bead Interested

Bericht door Binca » do 14 jun 2007 07:59

je bent een engel. mijn moeder roept altijd al dat ik met mijn neus zoek mar dat is nu officieel bewezen :wink: bedankt ik ga gelijk even zoeken en snuffelen.
ik zit straks op aruba en als ik lang rijgwerk heb dan hoef ik maar weinig kralen mee te nemen voor veel plezier :wink: ik mag maar 20 kilo meenemen en ik wil wel graag nog wat kleding mee en op de terug weg ook nog wat soufeniers.
mochten er nog meer ideeën zijn dan houdt ik me van harte aanbevolen.
groetjes Rianne :)

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » do 14 jun 2007 10:23

Lekker zeg, naar Aruba! Er is hier op het forum ook wel eens iemand een poos op de Antillen geweest en volgens mij kun je daar ook wel het e.e.a. kopen. Veel plezier in ieder geval!(maar dat zal wel lukken :lol: )
Groetjes Els,

180sonic
Bead Lover

Bericht door 180sonic » vr 15 jun 2007 02:11

Binca schreef: mochten er nog meer ideeën zijn dan houdt ik me van harte aanbevolen.
zo min mogelijk kleding meenemen, en zoveel mogelijk kralen mee terug nemen!! ze hebben er veel moois!
groetjes nicole

Gesloten