Eerste rocailles patroon online!

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
Lissie
Bead Addict
Contacteer:
Eerste rocailles patroon online!

Bericht door Lissie » ma 04 jun 2007 13:59

Het rocaille-virus heeft me goed te pakken. Zo erg, dat ik zelf ook leuke patronen wil gaan ontwikkelen. Het eerste patroon van armband 'rosey' staat nu online. Het gaat om dit armbandje:

Het is nog helemaal in de test-fase, ik weet niet of de uitleg duidelijk genoeg is. De letters zijn in elk geval erg klein uitgevallen. Maar ja, denk maar zo: Als je die kunt lezen, dan kun je ook met rocailles werken! :lol:
Ik ben heeel benieuwd wat jullie ervan vinden, en elke feedback is welkom!!!

Ga voor het patroon naar http://sieraden.decocq.com" onclick="window.open(this.href);return false; en klik dan op patronen.

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » ma 04 jun 2007 14:32

wat een leuke ketting zeg!

MiekeN
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door MiekeN » ma 04 jun 2007 15:31

Way to go, Lissie! Da's een mooie!

:-)
MiekeN

poppymieke
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door poppymieke » ma 04 jun 2007 15:58

Ik ga hem zeker eens uitproberen, want ik vind hem erg leuk, zal je laten weten of het duidelijk is.

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » ma 04 jun 2007 18:21

Ik was al meteen verliefd op het armbandje. :D Je beschrijving vind ik heel erg duidelijk. Alleen zijn de lettertype en lettergrootte niet overal hetzelfde in het bestand. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Maar verder: ga zo door! :lol:
Groetjes en kraalplezier van Mieke

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 04 jun 2007 19:17

Mieke schreef:Ik was al meteen verliefd op het armbandje. :D Je beschrijving vind ik heel erg duidelijk. Alleen zijn de lettertype en lettergrootte niet overal hetzelfde in het bestand. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Maar verder: ga zo door! :lol:
Hoi Mieke,

Bedoel je met lettertype het verschil tussen de echte werkbeschrijving en het stuk daaronder over copyright? Of zitten er ook verschillen in alleen het bovenste gedeelte (werkbeschrijving) ?

monique11
Bead Discoverer

Bericht door monique11 » ma 04 jun 2007 19:32

Ik vond het duidelijk genoeg. Mooie armband. Ik ga het zeker een keer proberen!

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » ma 04 jun 2007 19:51

Lissie schreef:
Mieke schreef:Ik was al meteen verliefd op het armbandje. :D Je beschrijving vind ik heel erg duidelijk. Alleen zijn de lettertype en lettergrootte niet overal hetzelfde in het bestand. Dat vind ik persoonlijk niet zo mooi. Maar verder: ga zo door! :lol:
Hoi Mieke,

Bedoel je met lettertype het verschil tussen de echte werkbeschrijving en het stuk daaronder over copyright? Of zitten er ook verschillen in alleen het bovenste gedeelte (werkbeschrijving) ?
Ja, ik bedoel inderdaad boven en onder de streep. In de tekst zelf zie ik geen verschillen.

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » ma 04 jun 2007 19:59

Mieke schreef:
Lissie schreef:
Hoi Mieke,

Ja, ik bedoel inderdaad boven en onder de streep. In de tekst zelf zie ik geen verschillen.
Okee, gelukkig! Het onderste gedeelte is met opzet wat duidelijker neergezet. Bij volgende patronen ga ik het wat meer naar onderen zetten, zodat het verschil niet zo storend is. Bedankt voor deze tip!!!

180sonic
Bead Lover

Bericht door 180sonic » ma 04 jun 2007 22:59

mooi gedaan!! ik ga hem zeker binnenkort uitproberen!!
bedankt!!
groetjes nicole

Mieke
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Mieke » di 05 jun 2007 09:21

Lissie schreef:
Mieke schreef:
Lissie schreef: Hoi Mieke,

Okee, gelukkig! Het onderste gedeelte is met opzet wat duidelijker neergezet. Bij volgende patronen ga ik het wat meer naar onderen zetten, zodat het verschil niet zo storend is. Bedankt voor deze tip!!!
Ja, dat maakt je patroon (denk ik) mooier. Overigens vind ik de letters niet te klein.

Goudvis
Bead Starter

Bericht door Goudvis » di 05 jun 2007 21:44

Erg leuk! Het is dat het al kwart voor 11 is anders was ik direct begonnen!

Hilde
Bead Intelligent

Bericht door Hilde » wo 06 jun 2007 05:50

Wat een leuk patroontje. Ik ga het zeker uitproberen.
Afbeelding
Groetjes
Hilde

Lissie
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door Lissie » zo 26 aug 2007 17:30

Heeft iemand het patroon al uitgeprobeerd? Ik ben heel benieuwd naar de resultaten!

Gesloten