Easy beading vol 2

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
Else4
Bead Reader
Easy beading vol 2

Bericht door Else4 » ma 22 jan 2007 16:24

Hai meiden,

Ik ben op zoek naar het patroon van een ketting uit het boek Easy Beading vol. 2. Ik maak (nog) niet zoveel uit boeken dus ik hik een beetje tegen de aankoopprijs van het boek aan. Wellicht heeft een van julie het boek en wil mij helpen. Uiteraard vergoed ik alle kosten. Het gaat om het patroon van de ketting Make Waves, blz. 44, 45 en/of 46. De ketting bestaat eigenlijk uit twee kettingen die je samen draagt en is op de foto uitgevoerd in zwart, wit en blauw. De twee kettingen worden samengevoegd door een zwarte ring. Ik wacht in spanning of jullie het boek kennen! :lol:

DMBijoux
Bead Aholic
Contacteer:

Bericht door DMBijoux » ma 22 jan 2007 16:39

Het vragen om patronen kan problemen opleveren voor de eigenaar van het forum. Er zit copyright op die patronen.
Waar een wil is, is een weg. En zo niet dan borduur of klei ik hem wel!!

groetjes Ria

Else4
Bead Reader

Easy beading vol 2

Bericht door Else4 » ma 22 jan 2007 16:45

Ja, daarom heb ik er geen foto van de ketting bijgeplaatst. Ik dacht dat het dan oké zou zijn.

Haematodipsia
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Haematodipsia » ma 22 jan 2007 16:46

DMBijoux schreef:Het vragen om patronen kan problemen opleveren voor de eigenaar van het forum. Er zit copyright op die patronen.
En het is natuurlijk niet echt 'juist'. De artiest heeft er ook vele tijd en geld in gestoken en moet hiervoor beloond worden. Dus ik denk dat je het boek toch maar moet kopen. Waarschijnlijk gaat iemand het hier wel voor je inscannen ofzo maar dan vind ik die persoon fout bezig. Geen aanval naar iemand trouwens, gewoon een sorot waarschuwing.

Bieketjuh
Bead Designer

Bericht door Bieketjuh » ma 22 jan 2007 17:04

Waarom kijk je niet eens in de bibiotheek of het daar niet ligt? :!:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » ma 22 jan 2007 19:10

Sorry Else, het zou leuk zijn als we je konden helpen, maar het is niet de bedoeling dat we boeken via het forum uitwisselen, dat mag niet en we moeten nu eenmaal ergens de grens trekken. Ik sluit daarom deze topic.
Wat je wel eventueel nog kan doen, is uitzoeken wat voor techniek is gebruikt en daar vragen over stellen als je geen uitleg kan vinden via bv google.

Alvast bedankt voor je begrip.

Gesloten