Geregen armband

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
samira
Bead Fanatic
Re: Geregen armband

Bericht door samira » za 09 sep 2006 21:29

Mia schreef:
Eliina schreef:Afbeelding
Als dat klaar is, volg je dit patroon om de 2e rij naar beneden te maken.
toen ik klaar was met de hele onderste rij, heb ik het afgewerkt met een kalotje.
Ik had nog even een vraagje. Moet ik nu 1 draad gebruiken of 2 draden, als ik die breedste wil maken? Op het plaatje staan zeg maar 2 basispatronen aan elkaar gemaakt, ik neem aan dat je daarvoor een 2e draad nodig hebt? Of is het rode draadje draadje 1 en het blauwe een andere draad?
Ik geloof dat het voorbeeld van Eliina met twee draden gedaan is maar om je eerlijk de waarheid te zeggen weet ik het niet zeker. Het effect dat je krijgt als je zo rijgt lijkt op de zogenaamde Right Angle Weave ... klinkt ingewikkelder dan het is hoor :lol: en die RAW kun je zo breed (of lang) maken als je zelf wilt ... hier een linkje waar je misschien wat aan hebt ... http://www.beadandbutton.com/bnb/object ... basics.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; Succes! :thumb:
Groetjes Wendy

Mia
Bead Reader

Bericht door Mia » zo 10 sep 2006 16:05

Uiteindelijk heb ik 2 nylon draden gebruikt. Elastiek pastte niet 2x door de kraal.

Tis nog niet helemaal af. Heb een foutje :oops: gemaakt met het kalotje, dom dom, moet ook niet tv kijken en knutselen tegelijk. Ik ga er nog maar even goed over nadenken hoe het op te lossen.

Bedankt voor de link, ik heb hem opgeslagen.
AfbeeldingAfbeelding

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » zo 10 sep 2006 21:54

Hoi allemaal,

sorry dat ik niet eerder antwoordde, was een weekendje uit logeren.
De armband heb ik afgewerkt met een kalotje, en aan het kalotje een slotje. Ik zal er morgenmiddag een foto van maken.
Ik heb de armband gemaakt met 1 draad, rood is het 'linker'draad en blauw is het 'rechter'draad (of andersom). Dat groene puntje staat voor het punt waar je moet verdergaan met het patroon. Domme vragen zijn er inderdaad niet. Die draad van de onderste bruine laag had ik alvast afgewerkt met een kalotje, en pas daarna begon ik met een nieuwe draad de 'blauwe bloemetjes' erop te rijgen. Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel.

groetjes Elina
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

vicky stellwag
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door vicky stellwag » vr 15 sep 2006 15:07

Ik heb inmiddels ook deze armband gemaakt met alleen parels...ondergrond bruine parels en daar boven op creme kleinere parels en in het midden een lichtbruin heel klein pareltje.
Omdat ik het zo leuk vond heb ik er nog 2 gemaakt...ik heb ook een armband gemaakt met veel grotere kralen en in plaats van 2 rijen naast elkaar zeg maar, heb ik het enkel genomen en dus ook maar bovenop 1 rij bloemetjes....en ze zijn me toch leuk geworden.
Toen dacht ik; als een armband kan, waarom dan geen ketting erbij...dus hop...heel fanatiek kettingen, chokers dus erbij gemaakt...en wowwww..
Ik heb zo geen foto, want ik heb geen website, heb me nog niet verdiept hoe ik nou hier snel een foto toe kan voegen.
Ben in elk geval superblij met het patroon.
Vicky
What's life whithout beads

Christel15_04_83
Bead Starter

Bericht door Christel15_04_83 » wo 20 sep 2006 22:20

ga het een van de dagen ook eens proberen, eerst effe kijken of ik materiaal genoegt heb. goed duidelijk uitgelegd! nu nog een beetje handigheid en dat moet lukken :D !

groetjes Christel

Eliina
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door Eliina » ma 09 okt 2006 16:18

sorry sorry sorry eindelijk de foto's!!

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Elina

p.s. Sandra was je nog van plan om dit op kralen.com te zetten? :wink:
Does it ever get any better? Or will I feel this way the rest of my life..
I tried to look the other way, To make it through another day..
Does it ever get any better? Cause i'd be with you the rest of my life.. All my life..

Healthy
Bead Believer
Contacteer:

Bericht door Healthy » ma 09 okt 2006 16:45

@ vicky

via http://www.allyoucanupload.com" onclick="window.open(this.href);return false; kun je bladeren in je eigen foto's en ze uploaden naar internet.

Hoe je ze daarna op dit forum zet, daar is al wel een onderwerp over geweest :)

Ik ben namelijk errrug benieuwd naar die armbanden enzo van jou!

Gesloten