gothic choker

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
sannyke
Bead Reader
gothic choker

Bericht door sannyke » do 07 sep 2006 18:09

:wink: hallo iedereen

Mijn naam is sanny ps is mijn echte naam ik heb vorig jaar in een hobbywinkel de beginsellen van werken met kralen geleerd en sindsdien helemaal niet meer te stoppen :oops:

iI heb via deze site al van patroontjes met chokers gehoord maar ik zou echt graag een mooie choker willen maken met zwarte kraaltjes githic style en heb al vier of vijf boekjes gekocht maar in geen van die boekjes staat een mooi ontwerp ,zou iemand hier me kunnen helpen alsjebliefd

dank je allemaal en deze site is echt supper ik wist niet eens dat het er was een site waar je over kralen kon praten ;-)

ps ik heb al naar de site geweest waar de chokerpatroontjes op staan maar daar zag ik niet echt een Gothicpatroontje

[/img]
Ik ben een keertje naar hier komen kijken en het lijkt me fijn om hier ideeen en zo te kunnen bekijken en tips die ik heb aan de andeerre mensen te kunnen geven.

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » do 07 sep 2006 18:46

Hoi hoi,

Misschien kan je in dit topic iets vinden wat je zoekt?

http://forum.creadream.nl/viewtopic.php ... ght=gothic" onclick="window.open(this.href);return false;

Groetjes en succes met zoeken!

dafkapin
Bead Interested

Bericht door dafkapin » do 07 sep 2006 20:31

dit is eentje die ik zelf gemaakt heb, ik weet niet of je het echt onder gothic kan classeren, nu ja, je ziet maar

red lady
Bead Dreamer

Bericht door red lady » zo 10 sep 2006 10:32

op deze duitse site staat een gothik patroon ,ze noemt hem schwarzer traum.
hij staat onder perlen en dan onder anleitungen.
succes ermee :wink:

http://www.creadreams.de/perlen/perlen_frameset.html
groetjes @uror@
life is not easy and it will never be.
but you must remember you've got friends,
and one of them is me.

sannyke
Bead Reader

dank jullie wel

Bericht door sannyke » do 14 sep 2006 12:18

Hartelijk dank allemaal ik had het meeste probs hoe ik die bloemen moet maken en op deze mannier begrijp ik het heel goed .
Dus dank je wel jullie zijn supper.
Blessed Be sanny
:D
Ik ben een keertje naar hier komen kijken en het lijkt me fijn om hier ideeen en zo te kunnen bekijken en tips die ik heb aan de andeerre mensen te kunnen geven.

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » do 14 sep 2006 13:51

Merry meet Sanny!
Ik heb ook nog wel een mooie foto van een gothic choker (dus geen patroon) ,een hele duidelijke foto die je a.d.h. daarvan waarschijnlijk goed kunt namaken.Dus als je mij je email adres per pm stuurt dan kan ik jou de foto's mailen.
Groetjes Els,

Gesloten