ik zoek een patroon, wie kan me helpen?

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » di 16 mei 2006 06:42

Helena schreef:Ik zou dat hele boekje wel willen kopen!
Weet iemand ook waar dat te koop is, of evt een ISBN nummer?
Of is het een magazine-achtig boekje wat alleen te koop is in Belgie en Frankrijk?
Bij Amazon UK en US kennen ze het iig niet... :(

fnac verkoopt hem zeker en er zijn nog meer winkels hoor
ik heb hem al veel gezien
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

drusilla
Bead Starter

Bericht door drusilla » di 16 mei 2006 11:25

sandra schreef:meiden, zouden jullie het leuk vinden als jullie een boek hebben gemaakt en het vervolgens niet gekocht wordt, alleen maar gekopieerd? volgens mij de meesten niet, daarom staat er dit op http://forum.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; onder forumtitel 'patronen uitwisselen':
----
Patronen uit boekjes mogen niet geplaatst worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
----
ik laat de topic nog open wegens helena's vraag.

alvast bedankt voor begrip! :)
wie is helena? :P :wink:

Ik begrijp je wel maar ik heb zelf alleen interesse in dat patroon. Ik heb zelf ook al een paar keer mensen geholpen aan een patroon en toen was het ook geen probleem. (dat werd toen ook kort besproken in het betreffende topic) Waarom mag het dan nu opeens niet?
Nogmaals, ik snap je punt wel en ik bedoel het niet vervelend maar ik begrijp niet waarom het nu opeens niet mag :(

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » di 16 mei 2006 11:37

sorry, dames maar in dit geval ben ik het wel met sandra eens, zal wel moeten he :wink:
:idea: misschien is er wel iemand die (net als met de elfen boekjes toen) een aantal van die boekjes zou willen kopen en aan de anderen verstuurd ?
bovendien, maar dat kan mijn "afwijking" zijn, vind ik het altijd extra leuk als het me lukt om van een plaatje het patroon af te leiden, en deze is echt niet zo moeilijk: allemaal RAW, eerst maak je de dikke vierkanten met 4 draden(2 voor elke zijde) en vervolgens maak je de dunne vierkanten met 2 extra draden... een beetje priegelen en het is zo gefixt!
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 16 mei 2006 12:07

drusilla schreef:
sandra schreef:meiden, zouden jullie het leuk vinden als jullie een boek hebben gemaakt en het vervolgens niet gekocht wordt, alleen maar gekopieerd? volgens mij de meesten niet, daarom staat er dit op http://forum.creadream.nl" onclick="window.open(this.href);return false; onder forumtitel 'patronen uitwisselen':
----
Patronen uit boekjes mogen niet geplaatst worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
----
ik laat de topic nog open wegens helena's vraag.

alvast bedankt voor begrip! :)
wie is helena? :P :wink:

Ik begrijp je wel maar ik heb zelf alleen interesse in dat patroon. Ik heb zelf ook al een paar keer mensen geholpen aan een patroon en toen was het ook geen probleem. (dat werd toen ook kort besproken in het betreffende topic) Waarom mag het dan nu opeens niet?
Nogmaals, ik snap je punt wel en ik bedoel het niet vervelend maar ik begrijp niet waarom het nu opeens niet mag :(
het mocht altijd al niet, het gebeurt alleen weleens dat we een topic over het hoofd zien. we komen tijd tekort om iedere topic en bericht te lezen. ;)

en ik snap dat als je maar 1 patroon wil je het wil kopieren, maar ik voel er weinig voor dat uit te leggen als ik een boze e-mail van een auteur zou krijgen. problemen voorkom ik liever. ;)

helena is overigens degene die vroeg waar je het boek kan kopen.

drusilla
Bead Starter

Bericht door drusilla » di 16 mei 2006 12:40

Ja daar heb je gelijk in. Ik zal dit soort dingen verder onderling bespreken, dat voorkomt hopelijk een hoop herrie (als die er al komt)

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » di 16 mei 2006 14:49

ik ben het eens met sandra.
als we elkaar copietjes gaan mailen uit boeken of bladen dan verkoopt de auteur zijn boeken niet meer .
ik heb al vaak een boek gekocht omdat 1 patroon me aanstaat het is niet altijd leuk geld op tafel te leggen maar ik vind het persoonlijk toch eerlijker .
toevallig heb ik dat boek maar ik zou het niet in mijn hoofd halen om daar copietjes van rond te strooien niet op het forum en niet op een andere manier.
liefs frietje :wink:
kralengek

Helena
Bead Believer

Bericht door Helena » di 16 mei 2006 19:22

Hmm, helaas nog geen antwoord waar ik iets mee kan... :(

@Hadewich, is de fnac een belgische winkel?
Hier in Nederland heb ik dit boekje nog niet gezien.

@Frieda, was dit 1 van de boeken die je mee had op de meeting?

Zou anders iemand dit boek voor mij willen kopen en naar mij willen opsturen (uiteraard na betaling mijnerzijds!) :?:
Groetjes,
Helena

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » di 16 mei 2006 21:06

Helena schreef:Hmm, helaas nog geen antwoord waar ik iets mee kan... :(

@Hadewich, is de fnac een belgische winkel?
Hier in Nederland heb ik dit boekje nog niet gezien.

@Frieda, was dit 1 van de boeken die je mee had op de meeting?

Zou anders iemand dit boek voor mij willen kopen en naar mij willen opsturen (uiteraard na betaling mijnerzijds!) :?:

ik denk dat fnac enkel belgie is maar weet het niet zeker

kan je het niet bestellen via bol.com

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » wo 17 mei 2006 05:46

ik wil best voor je kijken hoor maar het boek dateerd van 2003 dus ik weet niet zeker of ik hem nog kan vindden maar ik zal mijn best doen helena.
zaterdag moet ik naar de winkel waar ik hem toen gekocht had en ik zal je op de hoogte houden als ik hem gevonden heb.
liefs frietje :wink:
kralengek

Helena
Bead Believer

Bericht door Helena » wo 17 mei 2006 20:28

Oh Frieda, lief dat je dat wilt doen!
Graag!

Ik heb alleen pas volgende week geld om te betalen ( heb weer eens een stuk maand over aan het einde van m'n geld :x :oops: ), dus mocht je het boek vinden...

In ieder geval tof dat je voor me wilt kijken!
Groetjes,
Helena

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » do 18 mei 2006 06:52

:wink:

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » do 18 mei 2006 07:06

http://www.isarovski.com/conseils_livres.htm" onclick="window.open(this.href);return false; hier vind je nog meer boeken met uitleg van wat er in staat!

http://www.perlesandco.com/index.php?cPath=52" onclick="window.open(this.href);return false; en hier kun je ze kopen!
Groetjes Els,

violetmoon_17
Bead Addict
Contacteer:

Bericht door violetmoon_17 » do 18 mei 2006 08:04

Als je het isbn nummer (of hoe het ook mag heten) hebt, kan je het toch gewoon bij een boekhandel bestellen, of is dit alleen voor echte boeken?

Mijn zusje bestelde vroeger altijd boeken uit het buitenland, vandaar dat ik me het nog herrinner. :)
Afbeelding Carina

Afbeelding

Copyright © 2004–2015 All rights reserved.

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » do 18 mei 2006 11:42

hier nog even een hele handige site voor mensen die misschien Engelse boeken zoeken:
http://www.bookfinder.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Gewoon op titel of auteur zoeken, de rest wijst zich vanzelf

BTW: hier wordt er net eentje geveilt:
http://wantitnow.ebay.fr/livre-PERLEDOU ... 6278662048" onclick="window.open(this.href);return false;
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gesloten