Beading Basics: Stitches

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
samira
Bead Fanatic
Beading Basics: Stitches

Bericht door samira » wo 14 dec 2005 20:17

Ik heb deze alvast besteld http://store.yahoo.net/kalmbachcatalog/bb2.html" onclick="window.open(this.href);return false; Geen idee of het wat is maar ik hoop verschillende steken prettig duidelijk op een rijtje gepresenteerd te krijgen. Blijft nog lang wachten want wordt pas in februari 2006 geleverd. Maar goed, misschien ook iets voor jullie?
Groetjes Wendy

m@rlies

Re: Beading Basics: Stitches

Bericht door m@rlies » wo 14 dec 2005 20:23

samira schreef:Ik heb deze alvast besteld http://store.yahoo.net/kalmbachcatalog/bb2.html" onclick="window.open(this.href);return false; Geen idee of het wat is maar ik hoop verschillende steken prettig duidelijk op een rijtje gepresenteerd te krijgen. Blijft nog lang wachten want wordt pas in februari 2006 geleverd. Maar goed, misschien ook iets voor jullie?
Heb dat stukje wat er bij stond niet gelezen, maar wil je dat boek gebruiken voor het rijgen van kleine kraaltjes? Er zijn namelijk ook 2 hele mooie boeken (die ik heb) in het engels waar duidelijke uitleg bij staat (vind ik) alleen weet ik de titel even niet, en ze liggen dan uiteraard nog bij mij ouders, als je wil kan ik wel even kijken hoe ze heten als ik weer bij mijn ouders langsga!

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » wo 14 dec 2005 20:33

Ha Marlies, Ben nu behoorlijk into de kleine kraaltjes maar weet niet of dat blijvend is hoor! :lol: Vind het sowieso wel leuk om een basisboek(je) met technieken te hebben. Maar als je naar de titels van die boeken wilt kijken ... hartstikke graag!
Groetjes Wendy

CJ
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door CJ » wo 14 dec 2005 21:19

He, Wendy, dat verbaast me eigenlijk een beetje. Mede dankzij allerlei links van jou heb ik juist besloten geen boeken of tijdschriften meer te kopen omdat er op internet zoveel (gratis) patronen te vinden zijn!
Groeten,
Corriejanne

ooooooooooooooooooooooooooo

Gezondheid is de schoonste parel.

ooooooooooooooooooooooooooo

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » wo 14 dec 2005 21:22

Klopt hoor CJ maar vind de manier van uitleggen bij Bead&Button errug prettig en een handeltje basistechnieken bij mekander leek me lang niet gek ... vandaar. Enne ... ik blijf het net afstruinen hoor! :lol:
Groetjes Wendy

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » wo 14 dec 2005 22:27

Ik zit nog te twijfelen of ik m ga bestellen, er komt best veel aan verzendkosten bij.(in verhouding dan)

Ik heb net dat Beadweaving boek besteld bij Bol waar Hennie en Virnie weg van waren omdat daar alle steken ook in zouden staan.

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... _Section=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien ken jij dat boek ook?
Groetjes Els,

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » do 15 dec 2005 10:20

Nou even aanvullen : daar staan niet alle steken in. Maar de uitleg is prima , heel duidelijk ik heb er bepaalde steken uit geleerd zoals herringbone - ndebele.
Als je op mijn site bij Klassiekers en dan Rijgsteken / rijgtechnieken kijkt zie je een groot aantal technieken staan. Bij mijn uitleglinks staan een aantal links met uitleg van bepaalde technieken.
Laatst gewijzigd door hennie op do 15 dec 2005 11:08, 1 keer totaal gewijzigd.

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » do 15 dec 2005 10:47

Elsje schreef:Ik zit nog te twijfelen of ik m ga bestellen, er komt best veel aan verzendkosten bij.(in verhouding dan)

Ik heb net dat Beadweaving boek besteld bij Bol waar Hennie en Virnie weg van waren omdat daar alle steken ook in zouden staan.

http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... _Section=1" onclick="window.open(this.href);return false;

Misschien ken jij dat boek ook?
Zeg Elsje, hoe kom jij er nou bij dat er (in verhouding dan :lol: ) bij dat boekje/blaadje veel verzendkosten bijkomen? Het was/is toch usd 8.50 all in?

Enne ... dank voor de boekentip! Ik ga eens aan de snuffel!
Groetjes Wendy

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » do 15 dec 2005 19:43

Inderdaad, ik heb mail van ze gehad dat het 8,50 dollar is inclusief shipping!
Dus ik heb m ook besteld! :wink:
Groetjes Els,

Jewel
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door Jewel » do 15 dec 2005 20:08

Ik ga hem misschien ook wel bestellen.... want ik weet helemaal niks van steken en technieken af.
Ik prut zelf altijd maar wat, maar waarom zou ik alles zelf uitzoeken? Ik weet zeker dat er basis-steken/technieken instaan die ik nog niet gezien/gebruikt heb.
Wie weet kan ik er wel wat mee!
En voor dat geld kun je geen buil vallen... toch?
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!

Fairy
Bead Designer
Contacteer:

Bericht door Fairy » vr 16 dec 2005 00:29

Jewel schreef: Ik prut zelf altijd maar wat

lachen1 Hahahahahahahaha..... lachen1 (sorry hoor, daar moest ik even heel hartelijk om lachen.)

Lieve groet van Fairy

Naatjuh
Bead Dreamer

Bericht door Naatjuh » di 04 apr 2006 12:48

En is het wat?

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » di 04 apr 2006 14:17

Ja, het is een heel mooi boekje/tijdschrift waar alle basis steken instaan!
Groetjes Els,

Gesloten