Zelf patronen maken
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Believer
- Contacteer:
frieda van dam schreef:ik ben er achter gekomen waarom hij het niet doet ik dacht dat je het over jp perles had daar hadden ze bij histoire de perles over en die wilde ik downladen maar die doet het niet bij mij.
wat domvan mij dat ik het niet gezien heb .ja bij mij lukt het nu ook frieda mùaar ik raak er nog niet aan uit om mij een patroontje zelf te maken ik probeer het nog altijd ik heb hier mooie kleine poesjes maar dit waren patroontjes om kruis steekjes te maken maar ik weet nie hoe ik eraan moet beginnengroetjes ik bedoel dit xxx
xxx maar de kruisjes zijn dicht bij elkaar
liefs frietje
-
- Bead Monster
- Contacteer:
-
- Bead Believer
- Contacteer:
danke frieda voor jou reactie ik zal het misschien eens proberen, voor ik het vergeet morgen is het weer kralen maken op ned 1 om 16u10 groetjesfrieda van dam schreef:mischien met kleinere kraaltjes werken want een gewone kruissteeksteek op bijvoorbeeld kaaslinnen is ongeveer 2mm en op aida 3 mm denk ik
dus probeer het eens met 3 mm kralen.
liefs frietje

- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Re: Zelf patronen maken
Is dit wat? Groetjes Inge.eva kesteman schreef:danke romantica maar kzou het echt ook nie weten hoe er aan te beginnen om zelf een patroontje te kunnen makenRomantica schreef:Leuk site waar je zelf je patronen kan maken met allerlei soorten kralen; rocailles, bloemetjes, facetpegels, hartjes, enz.
Alleen het is in het Frans en dat gaat me slecht af. Dus ik moet er nog achter komen hoe je het kan uitprinten.
Tevens onder galerie leuke voorbeelden van sieraden, dieren, enz.
http://www.e-perle.com/perlographe/en nogthans ik kijk er al een tijdje naar uit om zelf eens een patroontje te maken van een poesje katje, ik ben een echte poeze zotteke daardoor hahaahah
http://perso.wanadoo.fr/mk.perles/indexfr.htm
Kijk onder animaux en dan chat, zowel plat als 3D.
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat
-
- Bead Believer
- Contacteer:
Re: Zelf patronen maken
Romantica schreef:Is dit wat? Groetjes Inge.eva kesteman schreef:danke romantica maar kzou het echt ook nie weten hoe er aan te beginnen om zelf een patroontje te kunnen makenRomantica schreef:Leuk site waar je zelf je patronen kan maken met allerlei soorten kralen; rocailles, bloemetjes, facetpegels, hartjes, enz.
Alleen het is in het Frans en dat gaat me slecht af. Dus ik moet er nog achter komen hoe je het kan uitprinten.
danke romantica ja inderdaad tis zoiets net als dit kopje van die poes maar wat ik nu nie goed begrijp, je kan dit toh nie kruissen hoe doen ze dit dan gewoon erdoor met draad en dan terug dus heen en terug ik zal eens kijken of ik dit kan vinden meer uitleg hier over jammer dat alles in het frans is groetjes![]()
Tevens onder galerie leuke voorbeelden van sieraden, dieren, enz.
http://www.e-perle.com/perlographe/en nogthans ik kijk er al een tijdje naar uit om zelf eens een patroontje te maken van een poesje katje, ik ben een echte poeze zotteke daardoor hahaahah
http://perso.wanadoo.fr/mk.perles/indexfr.htm
Kijk onder animaux en dan chat, zowel plat als 3D.
- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
dolfijnt schreef:ik heb het ook geprobeerd en het lukt, maar ik weet niet hoe je het moet opslagen kan iemand me helpen?
groetjes
Kijk even een bladzijde terug daar wordt het uitgelegd hoe je het kan printen (dus ook opslaan), succes.

Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat