Collier dentelle

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
La Moon
Bead Producer
Contacteer:
Collier dentelle

Bericht door La Moon » vr 20 jan 2006 17:16

Hoi Hoi,
vraagje: Ik moet voor mijn neefs vriendin een ketting maken voor bij haar trouwjurk. Nu hebben we even zitten kijken in een map met foto's die ik opgeslagen had ter inspiratie. Nu vond ze deze erg mooi; maar nu vraag ik me af, heeft iemand van dit forum hem gemaakt? en kan mij informatie geven? Niet dat ik hem precies namaak hoor;) of heeft iemand anders tips van hoe dit moet? groetjes Mirjam

PS; Ik heb de foto in mijn map staan dus kan hem hier niet posten. Het heet Collier Dentelle. En is geregen met (denk ik) rocailles en enkele andere kleine kraaltjes. Het is een breed sieraad in de kleur Crystal. Ik kan hem wel mailen als iemand even de foto wil zien!!
Groetjes Mirjam

PeeKaa
Bead Interested

Bericht door PeeKaa » vr 20 jan 2006 18:07

Ik heb een patroon voor een detail van de ketting, wie weet schiet je er mee op...

Afbeelding

groetjes en veel rijgplezier!
Charlotte
:olifant:

~ Creating jewellery is like creating a soul ~

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » vr 20 jan 2006 18:23

Als je kijkt op mijn site staan er 2 kettingen op die ik maakte voor kennisen van ons als je die leuk vindt moet je me maar een mailtje sturen dan kan ik je verder helpen bij het patroon.

groetjes Tiffany

La Moon
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door La Moon » vr 20 jan 2006 19:50

hoi Hoi tiffany,

Die eerste ketting bij bruidkettingen vind ik zelf ERG mooi! EN denk dat hij ook mooi bij de jurk zou staan! Ik mail hem door naar de aanstaande bruid om te vragen wat zij er van vind. Je hoort nog van me!

Enne PeeKaa,

Over die detail, volgens mij is hij van een andere ketting. Maar toch erg bedankt! Ik snap wel hoe hij gemaakt is, maar de afstand waneer de draad erdoorheen moet etc. Als je snapt wat ik bedoel.

Kan iemand anders me nog helpen??
Groetjes Mirjam

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » vr 20 jan 2006 20:04

Hé la Moon, is dit 'm misschien? http://perso.wanadoo.fr/mk.perles/collier_dentelle.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Als dat zo is, dan heeft PeeKaa je het patroon al gegeven en moet je 'm alleen één 'ruitje' langer maken en van die drie kraaltjes aan de onderkant doen ... heet dat picot? Snap niet zo goed wat je bedoelt Bij PeeKaa's patroontje met de afstand van de draad trouwens ...

:lol: Dit wordt ook collier dentelle genoemd!
Afbeelding

:lol: En dit wordt ook ... yep!
Afbeelding
Groetjes Wendy

poing
Bead Hysteric

Bericht door poing » za 21 jan 2006 14:35

oeh, die laatste is mooi, hoe is die gemaakt?
ipoingtudut

Mar-JoYa
Moderator
Contacteer:

Bericht door Mar-JoYa » za 21 jan 2006 15:27

vind die met dat kantje en de rozen moooooooooi :shock:
ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ Dolgelukkig!!! ღஐƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒஐღ

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » za 21 jan 2006 19:22

In een poging te antwoorden typte ik gisteren bij Google 'collier dentelle' in en toen kwam er dus een hele rits linkjes! :lol:
poing schreef:oeh, die laatste is mooi, hoe is die gemaakt?
Geen idee dus maar zag zojuist op de site dat er ook patroontjes op staan. Misschien staat 'ie er bij? http://myrings.free.fr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mar-JoYa schreef:vind die met dat kantje en de rozen moooooooooi
En hier kwam die vandaan ... http://www.boutique-gothique.fr/collier ... -p972.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maarre la Moon ... hoe staat het nou met de ketting die jij bedoelde?
Groetjes Wendy

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 21 jan 2006 19:32

samira schreef:In een poging te antwoorden typte ik gisteren bij Google 'collier dentelle' in en toen kwam er dus een hele rits linkjes! :lol:
poing schreef:oeh, die laatste is mooi, hoe is die gemaakt?
Geen idee dus maar zag zojuist op de site dat er ook patroontjes op staan. Misschien staat 'ie er bij? http://myrings.free.fr/" onclick="window.open(this.href);return false;
Mar-JoYa schreef:vind die met dat kantje en de rozen moooooooooi
En hier kwam die vandaan ... http://www.boutique-gothique.fr/collier ... -p972.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maarre la Moon ... hoe staat het nou met de ketting die jij bedoelde?
Eerlijk gezegd vind ik dat voor je iets vraagt je ook zelf wel even de moeite kunt doen om even op Google te zoeken. Er wordt nl. nogal gauw iets gevraagd vind ik.

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » za 21 jan 2006 19:35

hennie schreef:Eerlijk gezegd vind ik dat voor je iets vraagt je ook zelf wel even de moeite kunt doen om even op Google te zoeken. Er wordt nl. nogal gauw iets gevraagd vind ik.
Hennie, moet even kwijt dat ik het helemaal met je eens ben! :lol: Tja, heb af en toe een sociale bui en dan duik ik er dus effies in. Fluitje! :lol:
Groetjes Wendy

La Moon
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door La Moon » zo 22 jan 2006 11:34

Hoii Hoi,

Ik heb zelf ook meteen hier op het forum en op googlegezoncht naar de maker of de site wara hij van af komt, maar niet kunnen vinden!! :cry: Het is een geregen ketting met meerdere strengen Crystal kralen. Ik zoek verder! En Tiffany heb jij toevallig een patroontje van jou sieraad(de 1e op je website?)
Groetjes Mirjam

tiffany
Bead Interested
Contacteer:

Bericht door tiffany » zo 22 jan 2006 14:19

hoi La Moon je heb een berichtje van mij ontvangen

groetjes Tiffany

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » zo 22 jan 2006 14:45

La moon: stuur mij maar een email met de foto, meestal heb ik snel door hoe iets geregen is, misschien komen we er samen wel uit...
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

samira
Bead Fanatic

Bericht door samira » zo 22 jan 2006 20:43

kralenenquete schreef:La moon: stuur mij maar een email met de foto, meestal heb ik snel door hoe iets geregen is, misschien komen we er samen wel uit...
Of scan het plaatje dat je hebt en plaats het even bij dit topic ... snappen andere meedenkers ook waarover het gaat. :roll:
Ik krijg het onbehaaglijke gevoel dat ik iets gemist heb ...
Groetjes Wendy

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » do 30 mar 2006 22:06

enne: is't nog gelukt?
(foto????)
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Gesloten