Aquilea (ring)

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:
Aquilea (ring)

Bericht door eva kesteman » zo 08 jan 2006 19:20

halooke wie heefd er al deze ring eens gemaakt aub, ik begrijp deze nu ook niet, ik heb dit eerste vertaatd van frans naar nederlands het staat 4 diktes van aspecten aan 4 doen hoe bedoellen ze dit eigenlijk en hoe moet ik dan de hartjes eraan doen , graag wou ik eens ietsje maken met hartjes erin wie kan mij helppen aub danke

hadewijch
Bead Chatter

Bericht door hadewijch » ma 09 jan 2006 19:07

heb je een model van de ring...
maak zelf juwelen sinds juli 2004
brand sinds maart 2007 zelf kralen

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » ma 09 jan 2006 19:10

Heb je dat vertaalde opgeslagen op je computer? En waar staat het patroontje? Ik heb ook nog nooit een ring met hartjes gemaakt, wil het wel eens proberen, dus als je het hier neerzet, dan kunnen wij misschien helpen 8)

eva kesteman
Bead Believer
Contacteer:

ring

Bericht door eva kesteman » ma 09 jan 2006 19:22

hadewijch schreef:heb je een model van de ring...
ja hoor deze staat op de franse site hadewijch, jammer ik begrijp niet goed frans de naam is Aquilea en, die andere begrijp ik ook niet deze noemde quatre coeurs maar ik denk niet dat die erin staat in die site nog niet gezien, en danke voor jou reactie hadewijch :wink: groetjes

Gesloten