Jewel heeft haar patronen te koop!
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Nou... de schrik is er nu net uit. Ik ben er helemaal moe van.... van de emotie natuurlijksanny schreef:Even of-topic. Ik hoop dat jullie niet al te erg geschrokken zijn en dat je man niks mankeerd?
Mijn man krijgt nu wel overal pijnen. In zijn onderarm, in zijn nek, aan zijn voet.
Maar ik denk dat dat spierpijnen zijn van het 'zichzelf tegenhouden' tijdens die botsing. Hij is een halve slag de rondte in gedraaid met een noodgang!
Hij is een keer eerder aangereden geweest.... ook met zijn bus. Toen reed hij in op een file in de tunnel bij Dordrecht. Hij stopt gewoon, maar een vrachtwagen achter hem, zag de file in de tunnel niet en reed vol op hem in.
De 'schade' aan mijn man leek mee te vallen, maar 2 dagen na het ongeluk, kreeg hij heel veel pijn op en onder zijn borst en toen bleek dat hij 2 ribben had gekneusd.
Nu was dit ongeluk wel ernstiger, maar zo zie je maar dat er dagen later pas (ernstige) klachten kunnen optreden.
Hij heeft bij het ongeluk vandaag een flinke zwieper met zijn hoofd gemaakt en ik ga hem vannacht tenminste 1 keer wakker maken, voor het geval hij toch een hersenschudding mocht hebben.
misschien overbodig, maar beter toch even de moeite nemen

Maar verder lijkt het er nu op dat hij er, op die pijnen na dan, nog goed vanaf is gekomen.
Maar ik ben benieuwd hoe het morgenochtend zal zijn......
Remember, Professionals built the Titanic, amatures built the Ark!
- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
Sieraden 4 You! schreef:Ziet er al goed uit op je site Jewel!
Ik weet niet of je van plan was om het patroon van Rose Garden ook te koop aan te bieden maar als dat wel zo is dan heb ik daar zeker interesse in!!
Poehé... da's een werk

Maarre.... als ik die uitwerk, zal die wel iets duurder zijn dan €3,- hoor

Nu nog even over mijn mannetje....
Dat is een verschrikkelijke lieverd, maar ook een verschrikkelijke eigenwijze vent die niet naar de dokter gaat

Maar het gaat ook wel beter met hem. Hij heeft geen last meer van zijn hoofd en nauweliks nog van zijn nek. Alleen zijn arm en voet zijn nog pijnlijk, vooral zijn voet heeft hij last van, maar er is niks blauw of rood of voelt warm aan. Dan kun je er wel vanuit gaan dat er niks gescheurd is ofzo, maar waarschijnlijk wel flink overbelast.
- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer:
Ja dat lijkt me ook ja, dat dat een gigantisch werk is, lijkt me ook een giga project om het te maken!!!Poehé... da's een werk Maar wie weet Want hij is wel exclusief, maar ik heb het collier verkocht aan iemand in Amerika Die zal je hier dus waarschijnlijk niet tegenkomen en.... ik heb het collier daar niet verkocht als 'exclusief blijvend'!
Maar hij is zo supermooi!
Dat ie duurder zal zijn maakt mij niet uit hoor! Ben er echt helemaal weg van!

En de materialen dan...?Sieraden 4 You! schreef:Ja dat lijkt me ook ja, dat dat een gigantisch werk is, lijkt me ook een giga project om het te maken!!!Poehé... da's een werk Maar wie weet Want hij is wel exclusief, maar ik heb het collier verkocht aan iemand in Amerika Die zal je hier dus waarschijnlijk niet tegenkomen en.... ik heb het collier daar niet verkocht als 'exclusief blijvend'!
Maar hij is zo supermooi!
Dat ie duurder zal zijn maakt mij niet uit hoor! Ben er echt helemaal weg van!
weet wel dat er in totaal 1100 swarovski's en 1000 tsjechische glaskralen in zijn verwerkt!
Wat kost een kraal van swarovski? en dat 1100 keer + het restantje van de glaskralen

- Sieraden 4 You!
- Bead Believer
- Contacteer: