Ring met druppelkralen

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
Isabelle
Bead Reader
Ring met druppelkralen

Bericht door Isabelle » do 15 sep 2005 13:12

Hallo iedereen,

Ik zou graag een ring maken met druppelkralen. Ik heb reeds een patroontje gevonden op de Franse website maar vind het moeilijk.

Dit patroon is hetzelfde grondpatroon als voor een vierkante ring, welke ik wel kan maken omdat de parels mooi op hun plaats blijven zitten.

Bestaat er een of andere manier om eerst zo een vierkanten grondbasis te maken en daarna die druppels er op te bevestigen ?

Dank.

Isabelle

frieda van dam
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door frieda van dam » do 22 sep 2005 05:42

je zou mischien je grondpatroon kunnen maken met tolletjes en dan door elk gaatje wat is ontstaan daar je naald doorhalen je druppelkraal aanrijgen en door het zelfde gaatje weer je naald door halen en weer via het volgende gaatje naar buiten komen en weer een druppel kraal aan rijgen enz. enz.wel goed je draad aantrekken hoor.dan blijven je druppelkralen mooi rechtop staan.
liefs frietje :)
kralengek

irisje
Bead Believer

Bericht door irisje » do 22 sep 2005 08:47

ik ben nu op mn werk, maar thuis heb ik nog een manier om een héél mooie te rijgen, persoonlijk vind ik hem vééééééééél mooier dan die met de basis van dat vierkant...
heb het nog maar juist gevonden da nieuw patroon!!!
zal ik thuis proberen om het op de PC te zetten, en dan laat ik hier iets weten, jullie kunnen het dan wel van me krijgen :D

Gesloten