patronen in het Duits

Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
Gesloten
100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:
patronen in het Duits

Bericht door 100%Kraal » wo 06 jul 2005 11:23

als je Duits een beetje ok is dan kun je ook hier een kijkje nemen, er staat van alles en nog wat tussen
hoewel, bij de meeste zijnde plaatjes al duidelijk genoeg , dus dat valt weer mee :wink:

http://www.perlenhobby.de/perlenhobby/a ... perlen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » wo 06 jul 2005 17:16

Leuke dingen!!

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » za 09 jul 2005 10:31

het zullen wel leuke dingen zijn maar mijn duits is niet zo goed, ik kan zelfs nog geen ja en nee zeggen in het duits, allee: auf wiederzien (of zoiets) :wink:
creatief saxofonistje ;)

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » za 09 jul 2005 10:49

klavertje schreef:het zullen wel leuke dingen zijn maar mijn duits is niet zo goed, ik kan zelfs nog geen ja en nee zeggen in het duits, allee: auf wiederzien (of zoiets) :wink:
Dan heeft dat ook geen zin om dat hier neer te zetten. Je kunt natuurlijk altijd een woordenboek gebruiken.
Over het algemeen: als je aan een onderwerp niets hebt dan hoef je daar niet altijd een reactie op te geven. Dat kun je beter bij kletspraat doen :wink:

klavertje
Bead Professional
Contacteer:

Bericht door klavertje » za 09 jul 2005 10:49

ja ok, ik begrijp het...
creatief saxofonistje ;)

Gesloten