Wissel patronen uit via dit subforum die je zelf hebt bedacht of die je hebt gevonden op het internet.
Forumregels
Patronen uit boekjes of patronen waarvoor betaald zijn mogen niet geplaatst / uitgewisseld worden in verband met copyright-rechten van de auteurs.
-
100%Kraal
- Bead Intelligent
-
Contacteer:
patronen in het Duits
Bericht
door 100%Kraal » wo 06 jul 2005 11:23
als je Duits een beetje ok is dan kun je ook hier een kijkje nemen, er staat van alles en nog wat tussen
hoewel, bij de meeste zijnde plaatjes al duidelijk genoeg , dus dat valt weer mee
http://www.perlenhobby.de/perlenhobby/a ... perlen.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!
-
Fieke
- Bead Brilliant
-
Contacteer:
Bericht
door Fieke » wo 06 jul 2005 17:16
Leuke dingen!!
-
klavertje
- Bead Professional
-
Contacteer:
Bericht
door klavertje » za 09 jul 2005 10:31
het zullen wel leuke dingen zijn maar mijn duits is niet zo goed, ik kan zelfs nog geen ja en nee zeggen in het duits, allee: auf wiederzien (of zoiets)

creatief saxofonistje

-
hennie
- Bead Hysteric
-
Contacteer:
Bericht
door hennie » za 09 jul 2005 10:49
klavertje schreef:het zullen wel leuke dingen zijn maar mijn duits is niet zo goed, ik kan zelfs nog geen ja en nee zeggen in het duits, allee: auf wiederzien (of zoiets)

Dan heeft dat ook geen zin om dat hier neer te zetten. Je kunt natuurlijk altijd een woordenboek gebruiken.
Over het algemeen: als je aan een onderwerp niets hebt dan hoef je daar niet altijd een reactie op te geven. Dat kun je beter bij kletspraat doen

-
klavertje
- Bead Professional
-
Contacteer:
Bericht
door klavertje » za 09 jul 2005 10:49
ja ok, ik begrijp het...
creatief saxofonistje