parels & creaties gezocht!

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
mip
Bead Fan
parels & creaties gezocht!

Bericht door mip » ma 28 feb 2005 18:40

ik heb vandaag eindelijk deel 4 van parels en creaties kunnen kopen (en het was nog de laatste ook) het was dus voor het eerst dat ik het blad gevonden heb!! maar nu vraag ik me af of er iemand deel 1 t/m 3 voor mij te koop heeft!! je kan ze wel nabestellen maar dan kosten ze 7 euro! en misschien dat er hier iemand is die de bladen kwijt wil????
groetjes mip

mip
Bead Fan

Bericht door mip » wo 02 mar 2005 17:33

niemand die ze kwijt wil?
groetjes mip

Miss B
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Miss B » wo 02 mar 2005 17:59

Hihi, nee :wink: :D
Maar als je ze van iemand overneemt, komen er ook nog de verzendkosten overheen, dus misschien wordt het dan zelfs wel even duur :?

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » wo 02 mar 2005 20:40

krijg je korting als je meerdere besteld? ik wil ze ook wel :oops:
-xxx-
Dagmar
Bedenk steeds dat je uniek bent, net als iedereen!

mip
Bead Fan

Bericht door mip » do 03 mar 2005 13:57

Miss B schreef:Hihi, nee :wink: :D
Maar als je ze van iemand overneemt, komen er ook nog de verzendkosten overheen, dus misschien wordt het dan zelfs wel even duur :?
ach als er iemand zou zijn die ze kwijt wilde dan help ik toch alleen maar, die persoon heeft haar geld en ik mijn blad :) maar goed er is dus niemand die ze overheeft en kwijt wil.....ennuh..nee helaas je krijgt geen korting als je meerdere besteld dat vind ik dan wel weer jammer, het is incl porto maar je betaald blijkbaar de porto per blad en niet voor het hele pakketje....
groetjes mip

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » do 03 mar 2005 14:02

mip schreef: het is incl porto maar je betaald blijkbaar de porto per blad en niet voor het hele pakketje....
belachelijk vind ik dat- ik heb 12 tijdschriften verzamelbanden nodig van Sanoma(tja nog een verslaving, he) moet ik 12 keer de volle mep betalen terwijl het nergens op slaat!

Maar ja, wat doe je eraan, he? Mip: zou je mij dan wel willen vertellen waar ik ze kan bestellen en hoe? kon dat namelijk nergens vinden! Alvast :bedankt:
-xxx-
Dagmar

mip
Bead Fan

Bericht door mip » do 03 mar 2005 14:06

in de parels en creaties zit een bon waar je mee kunt bestellen. ik heb hem nu even niet in de buurt dus kan het niet voor je na zoeken. wel weet ik dat je vooraf moet overmaken naar een belgisch rekeningnummer, dit is ook een van de redenen dat ik eerst de vraag hier heb gesteld, ik ben niet zo'n held in het overmaken van geld naar buitenlandse rekeningen..... maar als ik mijn blad weer eens in de buurt heb zal ik het eens opzoeken (of anders misschien iemand anders in de tussentijd???)
groetjes mip

volvoke
Bead Dreamer
Contacteer:

Bericht door volvoke » do 03 mar 2005 14:57

ik wou hem wel kwijt ,maar van Belgie kost het al 3,30 op sturen alleen,en dan heb ik nog niets voor het boek gerekend
leef zonder geleefd te worden
turmaline lentil bead

Fieke
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Fieke » do 03 mar 2005 16:02

ik wil hem ook wel kwijt maar is idd duur om op te sturen vanuit Belgi

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » do 03 mar 2005 17:55

kralenenquete schreef:belachelijk vind ik dat- ik heb 12 tijdschriften verzamelbanden nodig van Sanoma(tja nog een verslaving, he) moet ik 12 keer de volle mep betalen terwijl het nergens op slaat!
Waarom koop je niet gewoon dikke 23-rings mappen en dan plastieke dingetjes waar je de tijdschriften doorheen haalt (in het midden)? Ik kan het niet goed uitleggen maar bij Bruna of een andere goed gesorteerde boekhandel hebben ze van die dingen, kosten ongeveer een euro per stuk.

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » do 03 mar 2005 22:54

Esther schreef:
kralenenquete schreef:belachelijk vind ik dat- ik heb 12 tijdschriften verzamelbanden nodig van Sanoma(tja nog een verslaving, he) moet ik 12 keer de volle mep betalen terwijl het nergens op slaat!
Waarom koop je niet gewoon dikke 23-rings mappen en dan plastieke dingetjes waar je de tijdschriften doorheen haalt (in het midden)? Ik kan het niet goed uitleggen maar bij Bruna of een andere goed gesorteerde boekhandel hebben ze van die dingen, kosten ongeveer een euro per stuk.
ik was dus al op zoek naar een andere oplossing want ik vind het ook helemaal niks dat al die verzamelbanden om de zo veel jaar een nieuw uiterlijk krijgen en dus mijn "collectie" niet een geheel wordt(tenzij ik regelmatig nieuwe verzamelbanden zou kopen), MAAR ik kon het nergens vinden tenminste niet bij de drie kantoorbenodighedenwinkels hier in de buurt, maar de Bruna heb ik inderdaad nog niet gehad, morgen toch maar ffe kijken
Afbeelding voor de tip!
-xxx-
Dagmar

ThaGaby
Bead Lover

Bericht door ThaGaby » di 08 mar 2005 09:13

kralenenquete schreef:
mip schreef: het is incl porto maar je betaald blijkbaar de porto per blad en niet voor het hele pakketje....
belachelijk vind ik dat- ik heb 12 tijdschriften verzamelbanden nodig van Sanoma(tja nog een verslaving, he) moet ik 12 keer de volle mep betalen terwijl het nergens op slaat!
hier nog een met een tijdschriftentic. ik heb ook echt veel te veel tijdschriften en ik bewaar ze in van die tijdschriftendozen. weet niet zo goed hoe ze heten, maar je kan ze erin zetten en ze zijn van karton (ik bedoel dus geen verhuisdoos ofzo haha). je kan er dan alleen niet door bladeren wat je met zo'n map natuurlijk wel hebt.

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » di 08 mar 2005 10:54

ThaGaby schreef:
kralenenquete schreef:
hier nog een met een tijdschriftentic. ik heb ook echt veel te veel tijdschriften en ik bewaar ze in van die tijdschriftendozen. weet niet zo goed hoe ze heten, maar je kan ze erin zetten en ze zijn van karton (ik bedoel dus geen verhuisdoos ofzo haha). je kan er dan alleen niet door bladeren wat je met zo'n map natuurlijk wel hebt.
Die heb ik ook(14 stuks) maar die zitten vol :oops: , de meeste die ik heb komen overigens van de IKEA(surprise, surprise!) en zijn van hout, die zijn welliswaar wat duurder maar ze kunnen ook best wat hebben, plus dat je ze in elke kleur kunt schilderen die je maar wilt(bij mij zijn ze gras-/gifgroen)... En omdat deze vol zitten dacht ik dat ik de hele jaargangen in Verzamelbanden zou willen stoppen, kunnen er weer nieuwe bij :wink:
Esther schreef:
Ben dus bij de BRUNA in de leidsestraat geweest(ok, toegegeven is neit de grootste maar wel de enige in de beurt). Nou die verkopers keken mij allebei aan als of ik om een vliegend tapijt met afstandsbediening had gevraagt :roll: !
Dus ik ben nog steeds op zoek...
-xxx-
Dagmar

La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » di 08 mar 2005 11:17

Dagmar, weet je wel wat ik bedoel? Want ik heb geen foto of plaatje om het uit te leggen. Maar als je ze wilt hebben dan wil ik wel gaan kijken wat ze kosten, en ze dan voor je meebrengen naar de meeting.

100%Kraal
Bead Intelligent
Contacteer:

Bericht door 100%Kraal » di 08 mar 2005 11:21

Volgens mij weet ik wel wat je bedoelt, ze hadden die dingen bij een van mijn vorige bijbaantjes, maar ik weet niet van welk merk ze zijn en hoe ze precies heten en zo...
Dus ik ga nog even verder zoeken, maar als ik het niet kan vinden zou ik het wel heel erg fijn vinden als je er een paar meeneemt naar de meeting, maar dan neem ik nog wel contact met je op.
Ik vind het in elk geval heel erg lief van je dat je dat aanbied!
:bedankt:
-xxx-
Dagmar

Gesloten