Trend Creatief deel 1

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Gebruikersavatar
patericia
Bead Dreamer
Berichten:709
Lid geworden op:ma 18 okt 2004 18:47
Locatie:Rozenburg zh
Trend Creatief deel 1

Bericht door patericia » zo 30 jan 2005 18:09

Ik heb van de week Deel 2 gekocht en er staat een advertentie in dat je deel 1 nog kan bestellen.

Ik weet dat veel meiden hem hier ook hebben, maar is het de moeite waard om hem te bestellen ??

Stonden er een beetje leuke dingetjes in?

Ik vind dat veel onderdelen moeilijk te krijgen zijn omdat ze ze uit de groothandel halen.

Groetjes Patericia

La Moon
Bead Producer
Berichten:1082
Lid geworden op:vr 22 okt 2004 12:13
Locatie:Dordrecht
Contacteer:

Bericht door La Moon » zo 30 jan 2005 18:13

Ja heeft iemand er toevalig over voor ons? ik zou ook wel een over willen kopen.. :lol:

Ik vind dat heel erg irie dat je de onderdelen moeilijk kan vinden.. iemand tips?!

Gebruikersavatar
moon34
Bead Producer
Berichten:1181
Lid geworden op:ma 19 jul 2004 20:42
Locatie:pumerend
Contacteer:

Bericht door moon34 » zo 30 jan 2005 18:19

Misschien dat je met de voorbeelden uit het tijdschrift een hobbyzaak/kralenshop kunt bezoeken??? Hier hebben ze het laatst gewoon voor me besteld was geen probleem! Vooral omdat het de bekende groothandels zijn die in die bladen staan.
Groetjes Monique

Gebruikersavatar
patericia
Bead Dreamer
Berichten:709
Lid geworden op:ma 18 okt 2004 18:47
Locatie:Rozenburg zh

Bericht door patericia » zo 30 jan 2005 18:32

La Moon schreef:Ja heeft iemand er toevalig over voor ons? ik zou ook wel een over willen kopen.. :lol:
b]


Ik hoef hem niet persee over tekopen van iemand, als die echt de moeite waard is bestel ik hem bij hobby handig maar dan moeten er wel leuke dingetjes instaan :(

Gebruikersavatar
Sharon_M
Bead Dreamer
Berichten:739
Lid geworden op:do 08 jul 2004 05:58
Contacteer:

Bericht door Sharon_M » zo 30 jan 2005 18:34

Ik vind er hele leuke dingen in staan. Volgens mij als je het tweede deel leuk vind dan zul je de eerste ook wel leuk vinden. Staan opvallende kettingen in, die kettingen met bont, en zelf maken van bh-bandjes. De meeste onderdelen die gebruikt zijn in het blad zijn ook bij de internetwinkels te koop.

Groetjes Sharon
Groetjes,
Sharon

Gebruikersavatar
@nneke
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:do 18 sep 2003 23:02
Locatie:Gelderland aan de Rijn

Bericht door @nneke » zo 06 feb 2005 22:55

:lol: Ik heb hem zelfs dubbel . . . z? leuk vond ik hem . . . . :lol:

Wie wil er ??n overnemen tegen de nieuwprijs plus 2,25 porto ?
de enveloppe betaal ik. Ik heb er ??n gekocht en ??n gekregen van een vriendin en hem vergeten te ruilen voor wat anders. !!
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

sydney
Bead Lover
Berichten:416
Lid geworden op:zo 30 jan 2005 00:21
Locatie:purmerend
Contacteer:

Bericht door sydney » zo 06 feb 2005 23:03

De groothandels die erin staan horen vaak bij winkels/internetshops.
De groothandel ohsho hoort bij aloha (winkel) en kraaltjes.nl (internetshop). De groothandel evibel hoort bij bija (winkel) en kralen.nl (internetshop). De andere groothandels (kars en azzurino ) hebben spullen die bij de reguliere winkels worden verkocht.

Gebruikersavatar
patericia
Bead Dreamer
Berichten:709
Lid geworden op:ma 18 okt 2004 18:47
Locatie:Rozenburg zh

Bericht door patericia » ma 07 feb 2005 21:15

@nneke schreef::lol: Ik heb hem zelfs dubbel . . . z? leuk vond ik hem . . . . :lol:

Wie wil er ??n overnemen tegen de nieuwprijs plus 2,25 porto ?
de enveloppe betaal ik. Ik heb er ??n gekocht en ??n gekregen van een vriendin en hem vergeten te ruilen voor wat anders. !!
In Trend Craetief deel 2 staat een advertentie dat je hem bij hun nog kan bestellen en dan hoef je maar 2 euro extra te betalen en heb je een nieuwe. Er staat ook bij dat ie binnen een paar weken in huis is, maar ik heb hem vorige week besteld en had hem binnen een week in huis.

Hij is echt erg leuk !! Staan ook gave dingen in

Gebruikersavatar
@nneke
Bead Intelligent
Berichten:1321
Lid geworden op:do 18 sep 2003 23:02
Locatie:Gelderland aan de Rijn

Bericht door @nneke » ma 07 feb 2005 23:54

:shock: Maar de mijne is nieuw . Zit nog in het zakje van de Bruna !! :shock: Met de bon er nog bij !!
MET KRALEN KOMT ZONNESCHIJN ........

Gesloten