Beadstyle magazine

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
mariska
Bead Starter
Contacteer:
Beadstyle magazine

Bericht door mariska » za 18 sep 2004 23:10

Ik zag dat ze bij de ako in het station in amsterdam beadstyle verkopen.
Dat amerikaanse tijdschrift http://www.beadstylemag.com.
Het is de ako achterin de hal, naast de etos, dichtbij de AH.

groetjes Mariska

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » zo 19 sep 2004 08:34

goh wat leuk dat ze het verkopen!
en andere tip: je kan er ook een abonnement op nemen, dan wordt het netjes opgestuurd enzo. :)

Biancka
Bead Reader
Contacteer:

Bericht door Biancka » wo 22 sep 2004 21:11

Ooooh, had ik maar nooooit op die link geklikt. Wat hebben ze daar mooie kralen !!!! Zo maar snel wegklikken........anders word ik gek !!!!

hennie
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door hennie » vr 24 sep 2004 17:59

In Heerlen kun je hem ook kopen bij de boekhandel in het corio center.

Rianne
Bead Fan
Contacteer:

Bericht door Rianne » wo 29 sep 2004 08:24

Wat kost het om het blad thuis te krijgen. Dat zou ik graag willen weten.

groetjes

Rianne

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 29 sep 2004 08:33

kijk maar op http://www.beadstylemag.com" onclick="window.open(this.href);return false;
het kostte mij rond de 20,- voor 1 jaar, weet niet of het nog steeds zo is.

Jacqie
Bead Producer
Contacteer:

Bericht door Jacqie » wo 29 sep 2004 08:45

ik heb bij mijn "tijdschriften mannetje" geinformeerd of hij het voor mij kon bestellen, maar helaas was het blad niet meer op voorraad en gaat Ako al weer staken met het blad. Pfff kwam ik nu maar eens over die vrees om met mijn creditcard te betalen op internet. Ik blijf het zo eng vinden.

mariska
Bead Starter
Contacteer:

Bericht door mariska » zo 30 jan 2005 18:31

Ze hebben ze nog steeds, zag het blad gisteren.
Bij de ako achterin de hal, naast de etos, dichtbij de AH.

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » di 15 aug 2006 22:36

Even een vraagje hoor, lees ik het nou goed en is een abonnement voor 6 nummers Beadstyle nu $30? Zou dat inclusief het 6x verzenden zijn? Dit is de link: https://secure.kalmbach.com/advantagewe ... &siteid=18" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes, Melanie

flapflap
Bead Hysteric
Contacteer:

Bericht door flapflap » di 15 aug 2006 22:44

Zo te zien wel...
~Audrey~

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 16 aug 2006 07:32

klopt ja. en het leuke is als het abonnement afgelopen is, wordt het niet automatisch verlengd maar krijg je een aanbieding. hoe sneller je verlengd hoe goedkoper de abonnement. zo ging het vorig jaar iig.

Melanie
Bead Brilliant
Contacteer:

Bericht door Melanie » wo 16 aug 2006 21:40

Dat is dan ook niet duur zeg, als je je bedenkt wat dat verzenden elke keer al kost! Misschien dat ik het maar eens ga proberen zo'n abonnement. Kan alleen nog niet kiezen welke :wink: : bead&button of beadstyle. Alhoewel, ik denk een abonnement op bead&button en dan koop ik het boek van beadstyle. Ik geloof niet dat mijn bankrekening dit leuk gaat vinden :? :wink: .
Groetjes, Melanie

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » wo 16 aug 2006 22:22

Bead&Button is vooral leuk als je technieken wil leren, beadstyle vooral als je inspiratie op wil doen, vind ik tenminste. Bij Bead&button kan je veel speciale, ingewikkelde rijgtechnieken leren met rocailles. Beadstyle is vaak vooral geregen, geketteld of geknoopt, maar dan met speciale kralen enzo. Beiden wel leuk, maar bead&button wat mij betreft de leukste. :) Maar ja als je niet van priegelen houdt is beadstyle juist weer leuker...

dutch_dayz
Bead Producer

Bericht door dutch_dayz » wo 16 aug 2006 23:59

Ik heb begin dit jaar een abbonnement genomen op Beadstyle via de eerder genoemde site http://www.beadstylemag.com" onclick="window.open(this.href);return false;. Het kostte idd $30 inclusief verzendkosten, zeker niet duur als je het omrekent naar euro's!

Het is een leuk blad, maar de nadruk ligt vooral op hip & makkelijk. Er staan circa 30-35 projecten in, daarvan is ongeveer de helft kettingen, en de rest is vooral oorbellen en wat armbandjes. Zelf vind ik ook de artikelen over bijvoorbeeld edelstenen, mode, tips etc erg leuk om te lezen.
Wat wel jammer is, is dat ze vaak materialen gebruiken die ik hier niet kan vinden, of die hier veeeeel te duur zijn :( En nogal shockerend is de hoeveelheid reclame! Het is écht enorm veel! :shock: Het is storend omdat ze vaak 1 project uitsmeren over meerdere pagina's, met allemaal reclame ertussen. Ze gebruiken bijvoorbeeld een halve pagina voor het project, een halve pagina voor de reclame, dan sla je de pagina om en dan krijg je weer een halve pagina project en een halve pagina reclame. Af en toe zit ik echt te zoeken naar het artikel tussen alle reclame :gek: Aan de andere kant kunnen de reclames ook heel inspirerend zijn, want er staan echt prachtige sieraden tussen! :wink:

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » do 17 aug 2006 07:57

Daar ben ik het helemaal mee eens ja, wel ERG VEEL reclame, dat bladert irritant.

Gesloten