abonnement via Zinio

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Gebruikersavatar
Ingeborg76
Bead Addict
Berichten:2383
Lid geworden op:vr 23 mar 2012 17:44
Locatie:Amersfoort
Contacteer:
abonnement via Zinio

Bericht door Ingeborg76 » za 15 nov 2014 20:57

Is er iemand die via Zinio een abonnement heeft op bijvoorbeeld de Bead &Button of Beadwork? En hoe gaat dat in zijn werk. Krijg je het tijdschrift in een bibblitheek van zinio te zien of komt het echt op je pc te staan als een ebook?

hoop dat iemand ervaring heeft en me wat kan vertellen voor ik een abonnement afsluit, anders moet ik het eerst maar eens met 1 tijdschrift proberen.
Groetjes Ingeborg

Gebruikersavatar
sanegdokter
Moderator
Berichten:3636
Lid geworden op:wo 06 aug 2008 10:52
Locatie:hoevelaken
Contacteer:

Re: abonnement via Zinio

Bericht door sanegdokter » wo 19 nov 2014 08:49

Je moet er rekening mee houden dat je dan meer betaald dan wanneer je rechtstreeks afsluit bij de tijdschriften!
Heeeel veeeel lieve groetjes Sannie

createss
Bead Designer
Berichten:827
Lid geworden op:zo 02 jul 2006 15:51

Re: abonnement via Zinio

Bericht door createss » wo 19 nov 2014 14:39

Ik heb geen abonnement, maar koop zo nu en dan een digitaal nummer van de Beadwork. Ik kijk dan eerst of ik 'm de moeite waard vind :wink:
Dat kan dan als PDF gedownload worden (en opgeslagen op PC/tablet). Werkt voor mij prima zo.
Bovendien zijn oudere nummers van de Beadwork ook regelmatig in de aanbieding bij Interweavestore.

Met Bead & Button heb ik geen ervaring (omdat er niet via Paypal betaald kan worden en ik geen creditcard wil).

Gesloten