welke boeken een must have?

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Gebruikersavatar
marielle23
Bead Lover
Berichten:485
Lid geworden op:wo 30 nov 2011 10:42
Locatie:hardenberg
Contacteer:
welke boeken een must have?

Bericht door marielle23 » vr 02 dec 2011 11:21

hoi! ik begin net met sieraden maken en nou vroeg ik me zo af welke boeken echt een must have zijn voor sieradenmaaksters die er proffesioneel mee bezig willen gaan. ik zie allemaal leuke boeken hier op de site maar wil ze natuurlijk niet allemaal bestellen :wink: wat zijn nou echt de boeken die je moet hebben en waar je echt iets aan hebt?
groetjes marielle
groetjes marielle :flowerysmile:

Gebruikersavatar
Algante
Moderator
Berichten:2847
Lid geworden op:vr 13 jul 2007 13:30

Re: welke boeken een must have?

Bericht door Algante » vr 02 dec 2011 11:31

Leuke hobby gaat dat worden! Is het een idee om een bezoekje te brengen aan de bieb en op je gemak te kijken welk soort sieraden je wilt gaan maken? Je kunt dan meteen zien aan welke boeken je zoal het meeste hebt. Met de verkregen kennis (en hopelijk nóg meer enthousiasme) kun je dan gaan surfen op Internet, voor (gratis) tutorials en zo. Of hier nog eens vragen naar de (specifiekere) boeken. Via http://books.google.nl/ kun je ook (vaak) gedeeltjes uit boeken bekijken. Op Kralen.com kun je ook een heleboel ideetjes, technieken en zo opdoen.

Heel veel succes en plezier toegewenst.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Gesloten