Parels & Creaties
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Er ligt een nieuw tijdschrift in de winkels, ik vind het veel weg hebben van het boekje Kralenmagie ook de uitleg ziet er vrijwel hetzelfde uit. In tegenstelling tot Trend Creatief staan hier allemaal rijgpatronen en voor degenen die nog ringpatronen zoeken, die staan er ook in!
Ik heb het maar gekocht, ik wil nog steeds eens aan patronen beginnen en had het idee dat ze hierin beter staan uitgelegd dan in het Elfenatelier boekje. Ik ga eerst maar eens wat proberen te maken uit het tijdschrift en dan met het Elfenatelier verder, dan heb ik nog wat te doen!
T kost 5,5 euro en het komt in augustus weer uit! Het gaat in het vervolg 4x per jaar uitkomen (ook in Belgie) en je kunt je er abonee van worden in Nederland en Belgie.
T kost 5,5 euro en het komt in augustus weer uit! Het gaat in het vervolg 4x per jaar uitkomen (ook in Belgie) en je kunt je er abonee van worden in Nederland en Belgie.
Liefs, Petra
Just bead it!

Just bead it!

- katskralen
- Bead Fanatic
- Contacteer:
-
- Bead Discoverer
- Contacteer:
In Belgi? is het al sinds maart te verkrijgen. Er bestaan hier twee editie: ??n in het Frans en ??n in het Nederlands. De Franse versie staat een editie voor als het nieuwe exemplaar in het Frans er is, komt het vorige nummer in het Nederlands uit.
In Belgi? te vinden in de Standaard boekhandel, tijdschriftenstand van Delhaize, maar altijd wel snel uitverkocht. Ik koop het tijdschrift in het Frans. Om mijn talenknobbel te onderhouden

In Belgi? te vinden in de Standaard boekhandel, tijdschriftenstand van Delhaize, maar altijd wel snel uitverkocht. Ik koop het tijdschrift in het Frans. Om mijn talenknobbel te onderhouden

Kraaltjes! Kraaltjes! I'm hooked.
ik zag em in de clubBren schreef:In Belgi? is het al sinds maart te verkrijgen. Er bestaan hier twee editie: ??n in het Frans en ??n in het Nederlands. De Franse versie staat een editie voor als het nieuwe exemplaar in het Frans er is, komt het vorige nummer in het Nederlands uit.![]()

ipoingtudut
- Magic-Woman
- Bead Dreamer