Boek Embellished Beadweaving

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Daphne_B
Bead Lover
Boek Embellished Beadweaving

Bericht door Daphne_B » ma 27 jun 2011 17:33

Achterin het nieuwste boek van Sherry Serafini staan een aantal boeken gemeld, één daarvan is 'Embellished Beadweaving' van Laura McCabe. Ik vind het boek er leuk/interessant uitzien, maar kent iemand het misschien en is het inderdaad leuk?

Ik hoor het graag (ook negatief) als iemand er iets van weet en alvast bedankt :lol: !
Groetjes,
Daphne

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Re: Boek Embellished Beadweaving

Bericht door Sandra » ma 27 jun 2011 18:14

Ik heb een eerlijke maar niet heel nuttige antwoord ;) ik heb hem, hij viel me beetje tegen, maar heb er nog niet heel uitgebreid naar gekeken. En vooral, smaken verschillen ook, kan zijn dat ik de meeste patronen nooit zal gebruiken voor mezelf maar dat jij ze prachtig vindt. Ik zal eens kijken waar ik het boek gelaten heb en dan nog eens goed kijken...

lidewij
Bead Lover
Contacteer:

Bericht door lidewij » di 28 jun 2011 09:39

hallo

ik heb het boek
en ik ben dik tevreden er over ,duidelijk uitleg met tekeningen,

en moeilijk en makkelijk werken.

ik vind zelf dat prachtig werken bij zitten. :(L)

ik super blij met het boek.

dus dikke aanrader :applaus:

groetjes

lidewij
geniet elke dag van het leven, haal er elke dag wat moois uit!

Algante
Moderator

Bericht door Algante » di 28 jun 2011 11:43

Als je, naast de waardevolle ervaringen van de forummers, ook nog zelf het boek in wilt kijken (en wellicht aanschaffen): het is te koop (in te gluren) bij the American Book Center, Lange Poten 23 (centrum), Den Haag:

Laura McCabe's Embellished Beadweaving: Jewelry Lavished with Fringe, Fronds, Lacework & More - McCabe, Laura|06/2010|€ 29.99
ISBN: 9781600595141|UK Edition|Hardback

Laura McCabe's Embellished Beadweaving: Jewelry Lavished with Fringe, Fronds, Lacework & More - McCabe, Laura|05/2010|€ 27.99
ISBN: 9781600595141|US Edition|Hardcover

En als je het dan wat vindt, is het goedkoper bij The Book Depository, geen verzendkosten :D :
daar is te koop voor €13.93.
Liefs en groetjes, Algante :geluk:

Daphne_B
Bead Lover

Bericht door Daphne_B » di 28 jun 2011 17:21

Dank jullie wel voor jullie reacties en Algante ik ga je tip zeker ter harte nemen. Woon nl. zelf in Den Haag, dus dat moet wel een keertje lukken! Wist alleen niet eens dat die American Bookstore nog bestond, erg lang geleden dat ik daar weleens kwam...
Groetjes,
Daphne

Gesloten