abonnement Bead&Button

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gebruikersavatar
Kikkertje
Bead Hysteric
Berichten:3130
Lid geworden op:za 03 mei 2008 16:30
Locatie:Spijkenisse
Contacteer:
Re: abonnement Bead&Button

Bericht door Kikkertje » za 13 mar 2010 20:59

Echt waar? Die hebben wij hier ook, ga ik eens een kijkje nemen!
Groetjes, Marjan

Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:

Re: abonnement Bead&Button

Bericht door MB » za 13 mar 2010 21:09

Ik neem aan van wel, ze zijn niet echt goedkoop 10,99, maar is wel een heel mooi blad, wat ik
wel jammer vind dat de Beadstyle er nu niet meer is, hopelijk komt die ook weer in
de schappen.
~Groetjes Margriet~

pareltje63
Bead Anonymous
Berichten:1
Lid geworden op:vr 16 apr 2010 16:41

Re: abonnement Bead&Button

Bericht door pareltje63 » vr 16 apr 2010 17:19

Beste MB,

ik ben nu al 1,5 jaar geabboneerd op de Bead Style. Dit heb ik gewoon via de mail geregeld. Voor een abbonement van een jaar betaal je 26,95 dollar. Daar komt dan nog 12,50 dollar bij vanwege het overmaken via de I BAN code en extra administratiekosten. Dus bij elkaar is het dan 39,45 dollar. Dat komt dan ongeveer neer op € 30,- voor 6 bladen. Dat is dus € 5,- per blad. Ik heb weleens in de winkel € 9,- betaald voor één magazine ervan Ja, ik vind het gewoon heel erg leuk om een kralenblad te ontvangen en dan nog wel uit de States. Daarna heb ik een heerlijk moment voor mezelf en mijn blad. Ik ben erg benieuwd of iemand hier iets aan heeft. Maar in ieder geval veel succes ermee,

José

Gebruikersavatar
MB
Bead Aholic
Berichten:4097
Lid geworden op:vr 12 jan 2007 12:55
Contacteer:

Re: abonnement Bead&Button

Bericht door MB » vr 16 apr 2010 17:57

pareltje63 schreef:Beste MB,

ik ben nu al 1,5 jaar geabboneerd op de Bead Style. Dit heb ik gewoon via de mail geregeld. Voor een abbonement van een jaar betaal je 26,95 dollar. Daar komt dan nog 12,50 dollar bij vanwege het overmaken via de I BAN code en extra administratiekosten. Dus bij elkaar is het dan 39,45 dollar. Dat komt dan ongeveer neer op € 30,- voor 6 bladen. Dat is dus € 5,- per blad. Ik heb weleens in de winkel € 9,- betaald voor één magazine ervan Ja, ik vind het gewoon heel erg leuk om een kralenblad te ontvangen en dan nog wel uit de States. Daarna heb ik een heerlijk moment voor mezelf en mijn blad. Ik ben erg benieuwd of iemand hier iets aan heeft. Maar in ieder geval veel succes ermee,

José
Hoi José,
Dank je wel voor je reactie en suggestie, ik weet dat het goedkoper is om een abonnement te nemen, maar ik heb niet zo'n zin om aan een abonnement vast te zitten, en ik beschik niet over betaalmogelijkheden naar het buitenland.
Ik vind het wel een heel leuk blad, gelukkig is het blad ook nog in boekvorm te koop (samenvatting) bij bv Bol com.

Trouwens het blad Bead uit UK voor de liefhebber is ook te koop bij boekhandel AKO, is goedkoper 6,99 :D
~Groetjes Margriet~

Gesloten