Toch nog eens vragen waar B&B te koop in NL

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:
Re: Toch nog eens vragen waar B&B te koop in NL

Bericht door sanny » do 30 jul 2009 09:58

Kralina schreef:Ik krijg ze al 3 jaar lang allemaal keurig op tijd in de bus. Heb ook 2 abonnementen lopen en ondervind geen enkel probleem. 1 keertje klopte er iets niet, kreeg netjes antwoord op mijn mailtje en het werd ook keurig opgelost.
Als je via Kalmbach of Interwaeve een abonnement hebt dan is er geen enkel probleem, maar via Englishmagazine heb je alleen maar gedonder. het kost je bijna 2x zoveel bij hem als wanneer je via Kalmbach of Interweave je tijdschrift krijgt. Plus dat je dan wel geleverd krijgt en via Englishmagazines moet je het maar afwachten. Het heeft me €95,00 gekost en daar heb ik 1x een tijdschrift voor gekregen.
Navraag bij Kalmbach en Interweave leverde op dat ze zeiden dat je beter bij hen een abo kunt nemen en dat meneer Ivo niet bekent was.
groetjes Sannie.

Rooos
Bead Intelligent
Berichten:1382
Lid geworden op:vr 03 aug 2007 17:31
Locatie:(zuidoost) Friesland
Contacteer:

Re: Toch nog eens vragen waar B&B te koop in NL

Bericht door Rooos » do 30 jul 2009 11:59

Jeetje Sannie, dan ben je ook flink bedonderd zeg! ik heb er al meer dingen over gelezen inderdaad.

Ik heb de optie gekozen de boeken aan te schaffen, scheelt je de reclame en je hebt een mooie hardcover, lekkere dikke boeken! Ik heb 2 en 3 al + de speciale peyote uitgave en vol.1 is in bestelling. Voor mij de ideale oplossing. :banaan:

Gebruikersavatar
Kralina
Bead Believer
Berichten:280
Lid geworden op:za 23 dec 2006 18:35
Contacteer:

Re: Toch nog eens vragen waar B&B te koop in NL

Bericht door Kralina » do 30 jul 2009 21:51

Tja, kan zijn, ik heb mijn abbo's gewoon verlengd en heb verder goede ervaringen. Heb ook 2 vriendinnen die abbo's hebben, eentje is inmiddels verhuisd naar Belgie, en zij hebben ook geen problemen. Misschien zijn er in het verleden dingen scheef gelopen maar is daar van geleerd.
Zo zie je maar, ieder heeft zijn/haar ervaring, net zoals dat bij webshops en winkels is; een winkel die voor de 1 de moeite niet waard is kan voor een ander een snoepwinkel zijn.
Als U werk maakt van Uw hobby.

Gebruikersavatar
Moon
Bead Dreamer
Berichten:725
Lid geworden op:ma 09 okt 2006 08:59
Locatie:Almere

Re: Toch nog eens vragen waar B&B te koop in NL

Bericht door Moon » vr 31 jul 2009 00:20

Kralina schreef:Misschien zijn er in het verleden dingen scheef gelopen maar is daar van geleerd.
Nou ik geloof niet dat daar van geleerd is en opgelost is het ook niet, zoals je uit Sannie's post op kunt maken. Het is natuurlijk logisch dat er nog genoeg tevreden klanten zijn (het zou helemaal erg zijn als dat niet zo was), maar het feit dat er zoveel klachten over deze meneer zijn en dat hij gewoon niet reageert op mails vind ik toch niet te vergelijken met een webshop die de een leuk vindt en de ander niet.
Groetjes van Monica

Gebruikersavatar
sanny
Bead Professional
Berichten:1667
Lid geworden op:di 17 mei 2005 21:07
Contacteer:

Re: Toch nog eens vragen waar B&B te koop in NL

Bericht door sanny » vr 31 jul 2009 11:09

Kralina schreef:Tja, kan zijn, ik heb mijn abbo's gewoon verlengd en heb verder goede ervaringen. Heb ook 2 vriendinnen die abbo's hebben, eentje is inmiddels verhuisd naar Belgie, en zij hebben ook geen problemen. Misschien zijn er in het verleden dingen scheef gelopen maar is daar van geleerd.
Zo zie je maar, ieder heeft zijn/haar ervaring, net zoals dat bij webshops en winkels is; een winkel die voor de 1 de moeite niet waard is kan voor een ander een snoepwinkel zijn.
Ik denk niet dat hij ervan geleerd heeft. Op mijn mail krijg ik nog steeds geen antwoord en de telefoon beantwoord hij ook niet.
Ik vind het een schande dat hij je €90 euro laat betalen en er dan voor zorgt dat je precies 1 tijdschrift krijgt.
En wat Moon zegt. Lees maar eens op de site van Tros Radar, daar zijn genoeg mensen die niet tevreden zijn. En het meest bijzondere vind ik dat hij daar wel kan reageren en niet reageerd op mail.

Maar iedereen moet zelf weten wat hij/zij doet. De waarschuwing ligt er, ik zou er nooit meer instinken bij deze meneer, het heeft me genoeg gekost.
groetjes Sannie.

Gesloten