Boek "Sieraden Allerlei" met fimoklei
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Hallo, ik heb het boekje "Sieraden allerlei" met fimoklei gekocht van de week, een echte aanrader. Staan ontzettend leuke dingen in! Echt de moeite waard!
Veel kraalplezier :O))
- nienja
- Bead Fan
- Locatie:"ik heb getwijfeld over Belgie....." ergens in de Noorderkempen!
Re: Boek "Sieraden Allerlei" met fimoklei
hoi ik ben op zoek naar boeken over fimo, en daar mijn verjaardag binnenkort is, krijg ik er een paar , maar nu mijn vraag waar kan ik dat boekje vinden of bestellen???Musje schreef:Hallo, ik heb het boekje "Sieraden allerlei" met fimoklei gekocht van de week, een echte aanrader. Staan ontzettend leuke dingen in! Echt de moeite waard!
ik woon wel in belgie en hier vindik niets!!
doei nienja
"ik werd deze morgen wakker met de zon in mijn gezicht en een licht briesje bracht bloemen mee binnen"
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!
met deze uitspraak worden vele creatie's geboren!!!
- Romantica
- Bead Intelligent
- Contacteer:
Ik heb dit boekje en ook wat andere in mijn shop staan. Wel nog in de oude shop want ik ben alles aan het overzetten naar de nieuwe: http://Romantikraal2.iland.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
Als het niet gaat zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat