basis boek

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
miss-crea
Bead Discoverer
Contacteer:
basis boek

Bericht door miss-crea » vr 29 feb 2008 19:37

Hallo allemaal,
Deze keer heb ik weer een vraagje voor jullie.
Ik zou graag aan een vriendin een basisboek voor sieraden maken willen geven. Normaal gesproken zou ik zelf op zoek gaan, ware het niet dat ik met een whiplash thuis zit en nog niet zo ver ben om zelf er op uit te trekken.
(het zelf sieraden maken is dus op dit moment ook niet mogelijk helaas).
Hebben jullie wat titels voor mij van boeken die ik eventueel online ergens zou kunnen bestellen?
Als ik op internet kijk zie ik te weinig van het boek om te kunnen beoordelen of het iets voor haar is. Ook mag ik niet lange tijd achter de compu zitten, dus dat maakt het lastig om eens rustig iets uit te zoeken.

Ze is nog echt een beginner, ik heb één keer met haar een kettinkje gemaakt met knijpkraaltjes. Ze wil graag een basisboek voor haar verjaardag zodat ze zelf ook wat kan gaan doen, zonder dat ze van mij afhankelijk is.
Ze is over 3 weken jarig, dus ik heb nog ff, maar hoop wel op jullie hulp hierbij.
Alvast bedankt
groeten miss-crea

sofie28
Bead Interested

Bericht door sofie28 » vr 29 feb 2008 19:59

hallo,

ik heb nog enkele leuke boekjes liggen die ik verkoop!

als je intresse hebt,stuur even je emailadres door en dan stuur iki jou een foto van de boekjes.

groetjes sofie

Elsje
Bead Brilliant

Bericht door Elsje » vr 29 feb 2008 20:14

Erg leuke boeken voor een leuk prijsje zijn die van Stephanie Burnham. Die kosten 7,95 euro en alles staat erin.
Dan heb je ook nog de boeken van Gineke Root maar die kosten wat meer; het basisboek kost wel 19,95 euro

Het lastigste is om zoiets online te vinden; de eerste is wel te koop via de boekhandel en bv. "witte boekenwinkels"hebben ze wel.
Misschien via marktplaats of e-bay.

De 2e(Gineke Root- glans en glitter) heb ik ook wel maar ik wil ze niet wegdoen onder de prijs die ik ervoor betaald heb omdat ze 1 keer zijn doorgekeken en toen in de kast zijn beland...en dan komen de verzendkosten er nog bij; dan wordt het wel prijzig!
Groetjes Els,

Sandra
Eigenaar Kralen.com
Contacteer:

Bericht door Sandra » vr 29 feb 2008 20:49

Die van Stephanie is idd heel leuk. Die van Gineke Root is mooi maar wel beetje lastig voor beginner. Er is 'n nieuwe, nou ja, bijna jaar oud ofzo, nl http://www.nl.bol.com/is-bin/INTERSHOP. ... 4004765007" onclick="window.open(this.href);return false; . Die vond ik persoonlijk ook best leuk. Niet te ingewikkelde dingen maar wel heel gevarieerd.

Zie ook evt http://www.kralen.com/boeken.php" onclick="window.open(this.href);return false;

miss-crea
Bead Discoverer
Contacteer:

Bericht door miss-crea » zo 02 mar 2008 11:19

Allemaal heel erg bedankt voor jullie hulp!
Ik denk dat ik dat boek waar Sandra het over heeft ga kopen voor haar, dat komt het dichtst in de buurt wat ik zoek volgens mij.

Top dames! Jullie weten niet hoeveel jullie hulp in deze voor me betekent.

groetjes miss-crea

Gesloten