Nieuw boekje van Leane Creatief

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Elaine
Bead Interested
Berichten:126
Lid geworden op:zo 04 mar 2007 15:03
Locatie:Groningen
Nieuw boekje van Leane Creatief

Bericht door Elaine » wo 23 jan 2008 08:31

Hallo allemaal:
Als je het nog niet weet, er is een nieuwe van Leane Creatief: Ringen 2 vol met ringen en oorbellen. Ik heb eentje voor mijn verzameling gecht. IK heb nog niets gemaakt. Als ik iets maak dan laat ik het hier zien.

Gr,
Elaine
Beaders rule!

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 23 jan 2008 11:32

Klinkt leuk. Is er ergens een site waar je een voorproefje van het boekje kunt zien? Bijvoorbeeld 2 pagina's zodat je een indruk krijgt van wat er in staat?
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gebruikersavatar
Daysleeper
Bead Designer
Berichten:757
Lid geworden op:do 08 mar 2007 19:43

Bericht door Daysleeper » wo 23 jan 2008 12:17

La Bigiotteria di Esther schreef:Klinkt leuk. Is er ergens een site waar je een voorproefje van het boekje kunt zien? Bijvoorbeeld 2 pagina's zodat je een indruk krijgt van wat er in staat?
Hier: http://www.leanecreatief.nl/NL/boekendetail.php?id=81" onclick="window.open(this.href);return false;

Gebruikersavatar
La Bigiotteria di Esther
Bead Monster
Berichten:6006
Lid geworden op:do 06 feb 2003 09:10
Locatie:Nieuwegein
Contacteer:

Bericht door La Bigiotteria di Esther » wo 23 jan 2008 12:49

Dank je :)
Inside me lives a skinny woman trying to get out. But I can usually shut the bitch up with chocolate, ice cream and cookies.

Gesloten