mooi engels boek 'Zulu inspired beadwork'

Tips en vragen over (nieuwe) boeken en/of tijdschriften kun je hier kwijt.
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Gesloten
Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:
mooi engels boek 'Zulu inspired beadwork'

Bericht door Sandra » di 30 okt 2007 18:03

Ik heb vandaag een heel mooi boek ontvangen uit Amerika, nl Zulu inspired beadwork. Alleen heb ik per ongeluk 2 ipv 1 ontvangen. Ik heb contact gehad met de auteur, bij wie ik het heb gekocht, en ze vroeg of ik het zou kunnen proberen te verkopen, aangezien terugsturen erg duur is en ze heel weinig winst erop heeft.
Dit is hoe het boek eruit ziet:
Afbeelding
En op http://www.interweave.com/bead/books/Zu ... review.asp" onclick="window.open(this.href);return false; kan je een aantal pagina's bekijken. Ikzelf heb nog niet tijd gehad helemaal door te bladeren maar ik vond, wat ik zo snel zag, heel erg mooi, en duidelijk uitgebreid uitgelegd.

Ik was er 19,25 euro aan kwijt. De verzendkosten zijn 1,88 (frankeer met frankeermachine en is onder de 500 gram). Totaalbedrag is dus 21,13, verzending per post in Nederland.

Graag hoor ik of iemand dit boek graag over zou willen kopen. Ophalen in Almere mag ook. Oh ja, het is met handtekening bij de 2de pagina. ;)

Gebruikersavatar
Tara
Bead Designer
Berichten:964
Lid geworden op:zo 19 nov 2006 19:34
Locatie:Rhoon
Contacteer:

Bericht door Tara » di 30 okt 2007 18:16

Wat een prachtig boek, ik heb wel belangstelling!!Je krijgt een pb.
streef er enkel naar wat te spelen met kralen......

Gebruikersavatar
Sandra
Eigenaar Kralen.com
Berichten:15556
Lid geworden op:wo 05 feb 2003 13:09
Contacteer:

Bericht door Sandra » di 30 okt 2007 18:20

Leuk dat het zo snel is verkocht, ik zal het aan haar doorgeven, toch wel leuke compliment voor haar ook, binnen 13 minuten verkocht!
Ik sluit nu deze topic. Mocht iemand hem ook willen, je kan het bestellen per e-mail via haar site op http://www.dianefitzgerald.com/" onclick="window.open(this.href);return false; .

Gesloten