Nieuw boekje
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Hoi Sandra en alle andere kralenkippen,
Er is een nieuw boekje uit en volgens mij is deze hier nog niet bekend. Hij stond ook niet bij de boekenlijst. Het boekje heet:
Hippe Sieraden met kralen. van Marjolein Wierda.
ISBN 9058773418
NUR 460 en komt uit 2004 van hobby mee.
Ik heb er even door heen gespit en voor beginners en ook wel voor wat gevorderden is het een heel erg leuk boekje.
Er is een nieuw boekje uit en volgens mij is deze hier nog niet bekend. Hij stond ook niet bij de boekenlijst. Het boekje heet:
Hippe Sieraden met kralen. van Marjolein Wierda.
ISBN 9058773418
NUR 460 en komt uit 2004 van hobby mee.
Ik heb er even door heen gespit en voor beginners en ook wel voor wat gevorderden is het een heel erg leuk boekje.
Veel liefs,
Marlies
Marlies
- Christina
- Bead Believer
- Contacteer:
Wat een leuke tip Marlies!!!Ik ga gauw informeren waar ik het kan krijgen!Marlies schreef:Vanalles, ik heb er zelfs nog tips uit op gedaan.
Klein beetje netting, kettelen en trosjes maken, dubbele jasseronarmband, kortom bestwel modern en aparte technieken. Heb sommige ook nog niet veel gezien.

Liefs Christina
Love For Beads

Love For Beads

- Magic-Woman
- Bead Dreamer
- Magic-Woman
- Bead Dreamer
Ik heb gezien dat ze het bij http://www.dekralenwinkel.nl verkopen voor 6.95 euro.
Er zijn er nog 2.
Er zijn er nog 2.
Hmm ja je ziet ineens veel kralenboeken hoor ik vind dat zelfs Pipoos zich gaat instellen op kralen etc. Want ze hebben hier helemaal een kleine zuil staan met pyramide kralen en facetkralen die in het boekje kralenmagie worden gebruikt, ook hebben ze nu veel metaalkralen etc. Zelfs in de laatste folder wordt er uitgebreid mee geadverteerd, werd wel eens tijd dat ze als hobbyzaak daar op in springen.