Hallo:
Ik ben op zoek naar boekjes over kralenbomen vooral die van Po Ling Wong. Heeft iemand eentje te koop (2de hands)?
groetjes,
elaine
Kralenbomen - boek gezocht
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
- klavertje
- Bead Professional
- Contacteer:
Re: Kralenbomen - boek gezocht
ik heb er een tijdje geleden eentje verkocht aan dolfijnt. Ik weet niet of ze hier nog op het forum zit maar misschien kan je haar eens een pb sturen om te vragen of ze het nog nodig heeft?...
creatief saxofonistje 

volgens mij herinner ik me haar wel, maar het is zonder die t op het einde denk ikklavertje schreef:ik heb er een tijdje geleden eentje verkocht aan dolfijnt. Ik weet niet of ze hier nog op het forum zit maar misschien kan je haar eens een pb sturen om te vragen of ze het nog nodig heeft?...

Groetjes Marit
kralenboompjes
Hallo,
Je zult bij jou ook wel een bibliotheek hebben. In Rotterdam hebben ze dat boekje.
En ook wel eens bij de Slegte in Rotterdam en Amsterdam.
Je zult bij jou ook wel een bibliotheek hebben. In Rotterdam hebben ze dat boekje.
En ook wel eens bij de Slegte in Rotterdam en Amsterdam.
groetjes weer van sarina
- klavertje
- Bead Professional
- Contacteer:
nee hoor, ik denk dat het echt met een t was..dekker schreef:volgens mij herinner ik me haar wel, maar het is zonder die t op het einde denk ikklavertje schreef:ik heb er een tijdje geleden eentje verkocht aan dolfijnt. Ik weet niet of ze hier nog op het forum zit maar misschien kan je haar eens een pb sturen om te vragen of ze het nog nodig heeft?...
creatief saxofonistje