Afgelopen week heb ik een erg leuk nieuw boek gekocht:
Kralen Hip en Trendy, van Gineke Root. Ik wil graag al haar boeken omdat zij 1 van mijn favoriete ontwerpsters is. Haar stijl spreekt me erg aan.
Het boek valt me absoluut niet tegen. Er staan zoals altijd veel gevarieerde dingen in. Van uitbundige geregen kettingen met allerlei ketteltjes en hangertjes, tot geregen salamanders aan een ketting.
Er staat een goede uitleg in bij elke creatie, duidelijke foto's en tekeningen. Ik zou hem zeker aanraden!
Hier zie je een voorbeeld van het boek:
http://www.nnbh.com/nurpage.cgi?nur=460 ... 902133741X
De kettingen op de voorkant zijn in het boek terug te vinden, en laten alvast zien wat voor prachtigs er in staat. Zelf heb ik het boek op internet bij The Read Shop besteld, en in mijn woonplaats afgehaald. De prijs die ik heb betaald was 14,95. Dit boek is verschenen in januari 2007, en is dus lekker nieuw.
Als er nog vragen zijn over de inhoud, laat het dan maar weten.
Kralen Hip en Trendy, van Gineke Root
Forumregels
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
Wegens te weinig activiteit is het forum gesloten. Het blijft wel online zodat alle uitgewisselde tips & trucs beschikbaar blijft.
- Daysleeper
- Bead Designer
- Love-beadies
- Bead Producer
- Daysleeper
- Bead Designer